Innovatív termékek létrehozását segítik

Ingyenes az az információs nap, amelyen a kis- és közepes cégek, kutatás és fejlesztés segítségével történő versenyképességének javításáról lesz szó.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A cégek versenyképességének erősítésére hozták létre az EUREKA programot, melynek pályázatiról és annak keretén belüli együttműködési lehetőségekről tart információs napot a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal (NKTH). A hivatal budapesti központjában (Neumann János u. 1/c), február 26-án, délelőtt megtartott rendezvény ingyenes, de előzetes regiszrációhoz kötött. További információt itt talál.

Az EUREKA program nemzetközi együttműködésben megvalósuló, piacorientált, döntően vállalati részvétellel megvalósuló K+F projekteket támogat, melyek erdményeként innovatív termékek, eljárások, szolgáltatások jönnek létre. (Ez teremti meg a tudásalapú ipart.) Projekt-partnerek lehetnek az egyetemek, kutatóintézetek. Az információs nap második felében az EU 7. keretprogram kkv-k és azok szövetségének kiírt pályázati lehetőségekről hallhatnak a jelenlévők.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo