Hatalmas a pusztulás a kkv-szektorban

Szeptemberig több mint tizedével csökkent az újonnan regisztrált egyéni vállalkozók és a társas vállalkozások száma a tavalyi év hasonló időszakához képest, miközben a megszűnő társas vállalkozások száma több mint 40 százalékkal nőtt. A K&H ezért szemléletváltásra ösztönzi a cégvezetőket, hogy merjenek nyitni más vállalkozók felé, melynek első lépése az üzlethelyiségük megosztása lehet. Az összeköltözéssel komoly költségmegtakarítás érhető el, a kapcsolati háló és a vevőkör is bővülhet, sőt, még a marketing is hatékonyabb lehet.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

két dudás egy csárdában? nem kell tőle félni

A K&H: üzletet ide! program keretében együttműködő vállalkozások szerint elsőként azt érdemes eldönteni, hogy hasonló vagy teljesen más profilú céget keresünk magunk mellé. Horváth Zsolt, BBQ-séf és a KicsiZso Reggeliző kávézó tulajdonosa a hasonló profilban lát fantáziát, ezért a vegán főzőszószok, mártogatósok és szendvicskrémeket gyártó tunki-tunkival állt össze. „A vegán étkezés most hatalmas trend, amit mi is szeretnénk meglovagolni, a megfelelő szakértelemmel, piacismerettel viszont nem rendelkezünk, hogy mi gyártsunk ilyen termékeket”– mondta el Horváth Zsolt. „Mindenképp jó, ha hasonló szektorban dolgozunk, a célcsoportunk azonban ettől még lehet különböző. Az együttműködéssel, melynek keretében az egyik mártogatósunk bekerül a KicsZsó étlapjára, szerintünk még nagyobb nyilvánosságot, követőtábort tudunk elérni. Ráadásul ezzel az összefogással, bekerülünk a vendéglátóiparba. Ez hatalmas ugrásnak számít egy cég életében, ami eddig a viszonteladói értékesítésre koncentrált” – emelte ki Fehér Melinda, a tunki-tunki egyik tulajdonosa.

Ezt a vonalat erősítik Bolla Viktória, a VIKTORIABOLLA ruhamárka megalkotója, valamint Giret Fruzsina és Laár Györgyi, a babaruhákat és kiegészítőket gyártó Cseppke tulajdonosai is. „A karrierem kezdetén én is egy közös üzlethelyiségből indultam, innen jött az ötlet, hogy megosszam a saját showroomomat a K&H: üzletet ide! térképén. Én is meglepődtem, hogy szinte azonnal volt jelentkező, ami bizonyítja, hogy a platform szuper lehetőség arra, hogy ezek az együttműködések létrejöhessenek, hiszen így egymás vásárlóközönségét is be tudjuk vonzani” – mondta el Bolla Viktória. „A közös üzlethelyiség legfőbb előnye, hogy megoszlanak a költségek. Emellett fontos az is, hogy egymás vásárlóival is megismertetjük a termékeinket, ezáltal új értékesítési csatornához is jutunk. Mi olyan társvállalkozást kerestünk, ami hasonló célcsoportot céloz meg, esetünkben ez a kisgyermekes anyukák, illetve aminek az üzlethelyisége a belvárosban, egy frekventált helyet található. Így találtunk rá Bolla Vikire” – mondta el Giret Fruzsina, a Cseppke egyik tulajdonosa.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo