A Vodafone kutatása szerint a kisvállalkozások és egyéni vállalkozók háromnegyede ritkán küld számlát postán, helyette inkább mobilalkalmazásokat használ. Továbbá a kisvállalkozások 62%-a teljesen felhagyott az asztali számítógépek használatával, és kizárólag okostelefonon dolgozik. Több mint a fele az önfoglalkoztatottaknak úgy véli, hogy a hagyományos munkamódszerek több időt vesznek igénybe, míg a mobilalkalmazások jelentősen növelik a hatékonyságot. Ez a cikk bemutat egy listát a leghasznosabb alkalmazásokról, amelyek segíthetnek a vállalkozóknak a rutinfeladatok automatizálásában
Mobil tervező
A Microsoft To Do egy Android és iOS rendszeren elérhető feladatkezelő alkalmazás, amelyben saját feladatokat lehet rögzíteni határidőkkel. Az app értesítést küld, ha valami figyelmet igényel, és automatikusan hozzáadja a napi listákhoz a szükséges teendőket. Lehetőség van ismétlődő feladatok létrehozására, színek szerinti kategorizálásra, jegyzetek és akár 25 MB-os fájlok csatolására is. A feladatok megoszthatók például kollégákkal, akiknek részt kell venniük egy megbeszélésen, vagy akár családtagokkal.
Mobil ügyfélszerző eszköz
Az értékesítés világszerte áthelyeződött az online térbe, így ma már egyértelmű, mennyire fontos a webes jelenlét. A Sellers Commerce kutatása szerint 2024-ben körülbelül 2,71 milliárd online vásárló volt világszerte, ami a világ népességének 33 százalékát jelenti.
A technológia fejlődésével a kis- és mikrovállalkozások hozzáférést nyernek az ingyenes ügyfélkapcsolati eszközökhöz az üzenetküldő platformokon, például a Rakuten Viberen keresztül.