A hibát nem elég megtalálni
Ismerős a helyzet, amikor a minőségellenőrök pontosan látják, hogy hol vannak a hibás pontok egy építkezésen, de újra és újra vissza kell térniük a helyszínre, hogy meggyőződjenek a javítások szakszerű elvégzéséről? A PlanRadar ügyfele ezzel a problémával küszködött, a rossz kommunikáció, a csapatok kaotikus irányítása miatt az is többször megesett, hogy kétszer is kiküldtek egy brigádot ugyanannak a hiányosságnak a felszámolására, mert nem látták át, hogy hol tart a javítás. Frusztráló. A digitális átállásnak köszönhetően a hibákat ma már egységes felületen kezelik, javításukat egyértelműen rendelik meg a kijelölt alvállalkozótól, és ugyanazon a platformon követik nyomon a feladat elvégzését. Minden résztvevő pontosan láthatja, ellenőrizheti, hogy éppen hol tart a folyamat.
Az eredmény: A szakszerűen kijavított hibák száma több mint kétszeresére nőtt. A felek közötti kommunikáció gyorsabbá, egyértelműbbé válásával kevesebb ellenőrzés is elegendő volt, nem kellett időt, energiát pazarolni újabb és újabb, szükségtelen szemlékre.
Egy csapat, sok projekt
Az építőiparban nagy a nyomás, a projektek irányításáért felelős kisebb csapatokkal gyakran megesik, hogy egyszerre több építkezést kell felügyelniük. A PlanRadar ügyfelének egyre nagyobb erőfeszítésébe került, hogy minden beruházást mozgásban tartson, minden dokumentumot frissítsen, összehangolja az alvállalkozók munkáját. Világossá vált, hogy a hagyományos módszerek – telefonhívások, helyszíni szemlék, dokumentumok feltúrása a szükséges információkért- alkalmazása mellett csak további szakemberek bevonásával tudtak volna új projektekbe belefogni. Másképp döntöttek. A digitalizációs átállásnak köszönhetően ma már egységes, akár az irodából, akár a helyszínről is elérhető platformot használnak a kapcsolattartásra, a feladatok dokumentálására és nyomon követésére.