A GRANTIS szintén tapasztalja a kiemelt figyelmet a szocho előtt elindítható megtakarításokkal kapcsolatban: idén júniusban eddig közel 44 százalékkaal haladta meg az új szerződések száma az előző év azonos időszakában kötöttekét. A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) pedig a napokban számolt be arról, hogy a közvetítők a szokásosnál közel 40 százalékkal nagyobb szerződéskötési aktivitást tapasztaltak.
Akciózás helyett az informáláson volt a hangsúly
A legtöbb biztosító nem indított akciót a szerződéskötési szándék fokozása érdekében. Azt ugyanakkor szinte minden válaszadó elmondta, hogy valamilyen formában felhívták meglévő és potenciális ügyfeleik figyelmét az adóügyi változásra: több biztosító is indított email-kampányt és készítette fel tanácsadóit, hogy pontos felvilágosítást tudjanak adni az ügyfeleknek.