„A természeti értékek megóvása nemcsak az egyének, de a cégek felelőssége is. A fenntarthatóság ráadásul nem csak a Föld szempontjából fontos, de üzletileg is pozitív hatása van: növeli az adott cég értékét, mivel hosszú távon csökkenti a költségeket és kockázatokat” – hívta fel a figyelmet Suba Levente, a K&H fenntarthatósági programjának vezetője. „A felmérés arra is rávilágít, hogy a fenntarthatóság elsősorban belső indíttatásból fontos a cégeknek, legtöbben ugyanis saját maguk tartják lényegesnek a környezeti értékek megóvását és a társadalmi problémák elleni tenni akarást. Természetesen piaci alapja is van ennek a szemléletnek, mivel úgy látják, hogy a versenytársak is ilyen irányba mozdulnak, akiktől nem akarnak lemaradni, illetve a fogyasztók és a befektetők szemében is pozitívabb kép alakul ki így a vállalkozásról” – tette hozzá Rammacher Zoltán.
Egyvalami mellett már az induló vállalkozások sem tudnak elmenni
6,5 év múlva – egyes számítások szerint - a Föld elérheti az átlaghőmérséklet 1,5 Celsius-fokos emelkedését, ami visszafordíthatatlanul megváltoztatná a bolygó klímáját. Ennyi idő ezen vélemények szerint van arra, hogy az emberiség – beleértve a vállalkozásokat is – tegyen azért, hogy fenntarthatóvá váljon a jövő. A K&H Cápák között üzleti showműsor jelentkezőinek körében végzett felmérése szerint az induló vállalkozások is egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a fenntarthatóságra, jelentős részüknél ez már a termékfejlesztéskor döntő szempontnak számít.
Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?
Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!
2025. június 11. 15:30
Véleményvezér

Az ukránok újra bevetették csodafegyverüket
