Az Oszkár telekocsi által kínált vállalati telekocsi megoldás keretében egy zárt csoportot hoznak létre a társaság dolgozóinak. „A céges e-mail címmel regisztrált felhasználók automatikusan az adott nagyvállalati csoportba kerülnek, de természetesen arra is van megoldás, hogy olyanokat is regisztráljanak a rendszerbe, akik nem rendelkeznek céges e-mail címmel. A vállalati csoport tagjai által feladott autós hirdetésekre csak az ugyanabba a csoportba tartozó felhasználók jelentkezhetnek. A céges, zárt csoportban jellemzően nincs pénzmozgás az autós és utas közt, így az Oszkáron érvényes foglalási díjakat sem számolják fel a zárt csoport hirdetései esetén. A nagyvállalati telekocsi rendszer arculati szinten is testreszabható, az Oszkár logó lecserélhető a cég logójára, a háttérkép is tetszőlegesen választható, egyedi háttérképre, illetve a weboldal nyelvezete nem csak magyar, de angol, német vagy szlovák is lehet” – nyilatkozta Prácser Attila, az Oszkar.com telekocsi társalapítója.
A közel 1 millió felhasználóval rendelkező telekocsi szolgáltatás szakértője kifejtette továbbá, hogy a hatékony működéshez a vállalatok részéről fontos a megfelelő belső szabályzatok és motivációs rendszer kialakítása, a HR és a mobilitási erőforrások diszponálásáért felelős osztály részvételével. Míg egy nyilvános rendszerben működő telekocsi rendszernél a motivációt a szemmel látható mértékű üzemanyagköltség-megtakarítás biztosítja, addig egy vállalati megoldásnál értelemszerűen más ösztönzőket kell keresni. Ilyen lehet a gamifikáció, a legaktívabbak időnkénti jutalmazása, toplisták létrehozása, elsőbbségi parkolóhely vagy céges autó biztosítása olyannak, aki egyébként nem lenne jogosult rá, ha részt vesz a telekocsi rendszerben, esetleg a megoldás aktív használatának figyelembevétele a prémiumok meghatározásánál.