Az új-zélandiak már a spájzban vannak

Több mint száz munkahelyet teremt az a várpalotai beruházás, amelyet egy új-zélandi székhelyű cég valósít meg. Az üzem jövőre indul.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter és Chris Ellis az új-zélandi AHI Roofing vállalatot tulajdonló Fletcher Building alelnöke 2007. november 20.-án a csatlakozó megállapodások ünnepélyes aláírása után hivatalosan bejelentették, hogy az AHI Roofing acél tetőfedő elemeket gyártó üzemet létesít Várpalotán. A miniszter bízik benne, hogy további beruházók követik a példát. A várhatóan 18 millió eurós költségből épülő üzem 2009. júliusától kezdi meg a tömegtermelést, az alkalmazottak száma még abban az évben meghaladja majd a 100-at.

Az új gyárban helyi alkalmazottakat kívánunk foglalkoztatni, a toborzás során a megfelelő szakképzettséggel és tapasztalattal rendelkező munkatársakat keressük. Várpalota kiváló földrajzi elhelyezkedése, versenyképes területárai és a munkaerő magas képzettségi színvonala mind komparatív előnyt jelentettek számunkra - mondta Chris Ellis.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo