„A hangsúly azon van, hogy a kollégák világosan lássák a közös célokat és azt, hogy nekik milyen szerepük van az egyes projektekben és munkafolyamatokban. Így sokkal könnyebb motiváltan végezni a feladatokat, miközben természetesen lehetőséget kell adni a regenerációra és kikapcsolódásra. Kiváló időszak ez az üzleti kapcsolatépítésre is – ennek egyébként is sajátja egyfajta kötetlen légkör, mely lehetőséget teremt a közös kihívások és potenciális együttműködések feltérképezésére is. Ha pedig úgy érezzük, hogy a cégben minden rendben halad, akkor ideje az ön- és szakképzések felé fordulni, ami mindig jó befektetés, szezontól függetlenül” – teszi hozzá Avidor András vállalkozásfejlesztési és networking szakértő.
Az üzleti életben nem létezik uborkaszezon: így pörgesd fel vállalkozásod a nyáron!
Hamarabb lelépő kollégák, elhalasztott döntések, megkésett projektek és a szabadságok miatt megfeleződött munkaállomány. Ismerős? Csupa olyan jelenség, mellyel a vállalkozások a nyári szezonban szembesülnek, és sokan el is fogadják, hogy ez a melegebb hónapok természetes velejárója. A kutatások azonban figyelmeztetnek: nyáron átlagosan ötödével esik vissza a munkahelyi produktivitás, a projektek 13 százalékkal tovább futnak, a kollégák pedig gyakran figyelmetlenek és alulmotiváltak, ez pedig jelentős veszteségeket okozhat a cégeknek. Avidor András, vállalkozásfejlesztési és networking szakértő szerint érdemes külön stratégiával készülni erre az időszakra, kiemelt figyelmet fordítani a munkaerő-menedzsmentre, valamint olyan marketingfogásokat bevetni, melyekkel nyáron is megverhetjük a konkurenciát a piacunkon.
Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!
Vegyen részt és kérdezzen Ön is!
2024. november 28. 15:30