A szerző:
Kovács Sándor üzleti tanácsadó, aki két évtizede segít a kkv szektorban a vállalkozásoknak eligazodni a stratégiai gondolkodás, a céges hatékonyságnövelés, az értékesítés és kulturális különbségek világában.
„Adatai vannak? Akkor nyerhet. Csak érzései? Akkor kockáztat” – mondta egyszer Peter Drucker. Az üzleti világ mára aligha ismer ennél aktuálisabb dilemmát. Az értékesítés – amelyet sokáig az ösztön, a sárm és a kapcsolati háló uralt – átalakul. A kérdés már nem az, hogy jó érzékkel hívunk-e fel egy potenciális vevőt, hanem az, hogy tudjuk-e, mikor hívjuk, miért, és mit mondjunk neki. Az adatalapú értékesítés pontosan erről szól.
A szerző:
Kovács Sándor üzleti tanácsadó, aki két évtizede segít a kkv szektorban a vállalkozásoknak eligazodni a stratégiai gondolkodás, a céges hatékonyságnövelés, az értékesítés és kulturális különbségek világában.