A fenntartható fejlődés vállalati modellje

A tréningen való részvételt azoknak a vállalatoknak, kicsiknek, nagyoknak ajánljuk, amelyek rá akarnak lépni a felelős vállalati magatartás útjára, s tapasztalatokat, tudást kívánnak szerezni a fenntartható vállalattá formálódás gyakorlati megvalósításában!

A felelősségvállalás gondolatával már megbirkózott cégeknek a rendezvény eligazodást kíván adni, hogyan tegyék fenntarthatóvá a jelenlétüket a gazdaságban, úgy, hogy figyelembe vegyék a klímaváltozás, az energiaproblémák, az életminőségek, a társadalmi egyenlőtlenségek problematikáját, és hozzájáruljanak a fenntartható világ létrejöttéhez. Segít választ kapni arra a dilemmára is, hogy a fenntarthatóság érdekei szerint működő vállalat hogyan legyen nyereséges.

  • Időpont: 2010. május 26. szerda, 10.00-16.00 óráig
  • Helyszín: Szentendre, Szentendrei Önkormányzat díszterme (Városház tér 3.)

Regisztráció

Fő témakörök:
- Saját fejlesztéseink, beruházásaink átértékelése (megújuló energiák, környezettel harmonikus létezés, fogyasztás, termelés)
- Saját fogyasztásunk átalakítása, a fenntarthatóság szolgálatába állítása, s mellette költséghatékonyság elérése
- Saját termékeink és szolgáltatásaink tartalmának átváltoztatása az értékvezérelt fogyasztói igényeknek megfelelően
- A gondolkodásmód-váltás vezetői és szervezeti vonatkozásai
- A környezetre való hatás kitágítása és annak értelmezése, hasznosságának elemzése.

A tréning témablokkjai:

10.00-11.30
I. Minden a tudatban dől el. Csak utána következhet a cselekvés. A gondolkodásmód, magatartásmód megváltoztatásának okai. A felelősségteljes gondolkodásmód vállalati szintű megjelenésének, terjesztésének feltételei, szükségessége.

A tréninget tartja: Demcsák Mária, a Piac és Profit főszerkesztője, az Üzleti Etikai Díj alapítója.

A tréning tematikája:
- A felelős gondolkodásmód, magatartásmód kialakulásához vezető út.
- A köztudatban használt fogalmak pontos értelmezése: környezettudatosság, CSR, fenntarthatóság, etikus üzleti magatartásmód, felelős vállalat.
- Az egyéni érdek, a vállalat érdeke és a fenntarthatósági érdekek összehangolásában rejlő előnyök az üzleti és emberi életben.
- A szűkebb és tágabb környezetünkre tekintettel élés filozófiája és gyakorlati megvalósítása.

Jó példa: Lerch Attila, a Microsoft Magyarország Kft. üzletfejlesztési igazgatója
Kérdések, válaszok, interaktív beszélgetés

11.50-13.20
IV. Tenni kell, de ez még nem elég. A jó példát meg is kell mutatni!!! A társadalmi felelősségvállalás (CSR) megvalósítása a vállalatnál. Mi kell a jó CSR-stratégiához, mik a feltételei a stratégia gyakorlati megvalósításának? Hogyan érjük el, hogy példánk terjedjen?

A tréninget tartja: Fertetics Mandy vezető tanácsadó, Alternate Kft.

A tréning tematikája:
- Fenntartható/CSR akcióktól a fenntartható / felelős vállalati modellig
- Sikerkritériumok és legfontosabb tényezők, amikor fenntarthatóvá és felelőssé válik egy vállalat
- Hogyan néz ki egy CSR-stratégia? Milyen elemei vannak? Mi nem az?
- Hogyan terjednek a jó példák? Milyen kommunikációs eszközök vannak és melyiket, mikor, hogyan érdemes használni?

Jó példa: dr. Szász Katalin, a Magyar Posta Zrt. kommunikációs igazgatója bemutatja a vállalat CSR-jét.
Kérdések, válaszok, interaktív beszélgetés

Ebéd

14.00-16.00
III. Harmóniában a szűkebb-tágabb környezettel. Járuljunk hozzá a klíma egyensúlyának visszaállásához! A környezettudatosság, a zölddé válás, az ökológiai lábnyom csökkentésének vállalati gyakorlata. Fejlesztéseink átértékelése a fenntarthatóság szemüvegén keresztül. Tudatos fogyasztóvá válás emberi és cég szinten egyaránt. A környezettudatosság rövid és hosszú távú megtérülései.

A tréninget tartja: Besenyei Mónika programvezető, Követ Egyesület a Fenntartható gazdálkodásért.

A tréning tematikája:
- Rövid felesleges termék játék (személyes vonatkozások vs. cégek felelőssége)
- LCA, Ökolábnyom ppt (Gyártói, szolgáltatói oldal)
- Az ökohatékonyság határai - száraz lábbal átkelni a folyón (bölcsőtől bölcsőig) (csoportmunka)
- Zölden és nyereségesen stratégiák - best practice, worst practice (mik a legfőbb akadályok, milyen megoldások lehetnek)

Jó példa: Bódis Gergely, a Tonic Kft. kreatív igazgatója, Magyarország első zöld reklámügynökségének vezetője bemutatja környezettudatos beruházásaikat, termék-, illetve szolgáltatáspalettájukk változásait a fenntarthatóság érdekében.
Kérdések, válaszok, interaktív beszélgetés

Részvételi díj: amennyiben május 13-ig regisztrál, 55.000. Ft + áfa/fő helyett:
33.000 Ft + áfa/fő.

Részvételi feltételek:

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

Fizetési feltételek:

A regisztrációt követően max. 3 munkanapon belül a részvételi díjat (részletes bontásban) tartalmazó számlát postázunk, 8 napos fizetési határidővel.
A részvételi díjban megadott közvetített szolgáltatásokat esetlegesen terhelő adó- és járulékfizetési kötelezettséget Szervező a Megrendelőre hárítja át.

Lemondási feltételek:

Regisztráció lemondását a rendezvényt megelőző 6. munkanapig, 2010. május 17-éig áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: [email protected],
fax : (1) 239 - 9595

A trénerek a vállalatok fenntarthatósági stratégiájának, taktikájának és fejlesztéseinek, valamint az energiarendszerek átalakításának, és a vállalati szervezetek átalakításának szakértői. A fenntarthatósági vállalati modellt felépítő cégek vezetői előadásaiból megismerhetőek a legjobb vállalati gyakorlatok.

A résztvevők számára tanulási segédanyagokat biztosítunk, valamint az előadások, tréningek anyagait letölthetővé tesszük. A trénerek szakirodalom-jegyzékről is gondoskodnak.

A tematika változtatásának jogát a rendezvényszervező fenntartja!

Regisztráció

További felvilágosítás és információ:
tel. : (1) 239 - 9597,
e-mail : [email protected]

Véleményvezér

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat 

A gyűlöletet könnyű szítani.
Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo