Pénz adnak a tehetségeseknek

A tehetségtámogatás fontosságára kívánja felhívni a figyelmet a MOL Új Európa Alapítványának rendhagyó születésnapi kampánya. Az alapítvány internetes keresőket mintázó reklámkaput állít fel ezen a héten öt budapesti iskola bejáratánál, amelyhez kapcsolódóan internetes játékot is szervez. Az Új Európa Alapítvány a MOL Tehetségtámogató Programon keresztül 2006 óta több mint 2400 fiatalnak nyújtott segítséget közel 300 millió forint értékben.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A MOL Tehetségtámogató Program célja, hogy anyagi támogatásban részesítse azokat a 10-18 év közötti fiatalokat, akik már komoly eredményekkel büszkélkedhetnek egy sportágban vagy a művészetek, tudomány területén, de további fejlődésükhöz anyagi segítségre van szükségük. A programban évente kerülnek meghirdetésre a pályázati felhívások, tavasszal a sport, ősszel a művészet-tudomány kategóriában, ahol az eredményes és rászoruló fiatalok eszközökre vagy útiköltségekhez nyerhetnek el támogatást. A program indulása óta több mint 2400 fiatalt nyújtott anyagi segítséget közel 300 millió forint értékben.

„Tehetségeket kerestünk és találtunk. Közülük jó néhányan ma már nem csupán ígéretek, hanem világszerte elismert és sikeres szereplői területüknek, mint a kampányunkban is megjelenő Szilágy Áron kardvívó és Felméry Lili balerina. Jelentsenek az alapítvány által nyújtott programok hozzájuk hasonlóan kitörési lehetőséget a fiatalok számára" - mondta a kampányindító sajtótájékoztatón Somlyai Dóra, az alapítvány kurátora, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója.

A tehetség kampány részeként a falnál magukról fotót készítő diákok és járókelők promóciós játékban vehetnek részt a Facebookon az elkövetkező 2 hétben. Az alapítvány reklámfilmje hamarosan megjelenik az interneten és a tévécsatornákon.

A kampányindító sajtótájékoztatóra a sikeres tehetséggondozási munkájáról híres ELTE Apáczai Csere János Gyakorló Gimnáziumban került sor, amelynek tanárai készítik fel évek óta a Nemzetközi Természettudományos Diákolimpián résztvevő magyar csapatokat. Ezek a csapatok minden évben érmekkel térnek haza a megmérettetésről. Utazásukat 2007 óta többek között a MOL Tehetségtámogató Program is segíti.

Az Új Európa Alapítvány nemcsak a fiatal tehetségeket karolja fel, hanem a velük foglalkozó tanárok és edzők munkáját is elismeri. A MOL Tehetséggondozásért Díjat évente 4 tanárnak és 4 edzőnek adják át. Az idei díjra a jelöléseket december 31-ig várják az alapítvány és a MOL honlapján. Az elismeréseket 2012. márciusában fogják átadni a legjobbnak ítélt jelölteknek.

Az alapítvány kiemelt figyelmet fordít a gyermekegészségügy támogatására is. A MOL Gyermekgyógyító Program minden évben legalább harminc nonprofit szervezet élmény- és művészetterápiás programját támogatja, akik krónikusan beteg vagy fogyatékkal élő gyermekkel foglalkoznak. A MOL Gyermekgyógyító Program 2006 óta több mint 200 gyerekgyógyító projekt partnerévé vált már közel 300 millió forintot fordítva ennek a területnek a támogatására és legalább 50.000 gyermeknek segítve így a gyógyulásban.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo