Pénz adnak a tehetségeseknek

A tehetségtámogatás fontosságára kívánja felhívni a figyelmet a MOL Új Európa Alapítványának rendhagyó születésnapi kampánya. Az alapítvány internetes keresőket mintázó reklámkaput állít fel ezen a héten öt budapesti iskola bejáratánál, amelyhez kapcsolódóan internetes játékot is szervez. Az Új Európa Alapítvány a MOL Tehetségtámogató Programon keresztül 2006 óta több mint 2400 fiatalnak nyújtott segítséget közel 300 millió forint értékben.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A MOL Tehetségtámogató Program célja, hogy anyagi támogatásban részesítse azokat a 10-18 év közötti fiatalokat, akik már komoly eredményekkel büszkélkedhetnek egy sportágban vagy a művészetek, tudomány területén, de további fejlődésükhöz anyagi segítségre van szükségük. A programban évente kerülnek meghirdetésre a pályázati felhívások, tavasszal a sport, ősszel a művészet-tudomány kategóriában, ahol az eredményes és rászoruló fiatalok eszközökre vagy útiköltségekhez nyerhetnek el támogatást. A program indulása óta több mint 2400 fiatalt nyújtott anyagi segítséget közel 300 millió forint értékben.

„Tehetségeket kerestünk és találtunk. Közülük jó néhányan ma már nem csupán ígéretek, hanem világszerte elismert és sikeres szereplői területüknek, mint a kampányunkban is megjelenő Szilágy Áron kardvívó és Felméry Lili balerina. Jelentsenek az alapítvány által nyújtott programok hozzájuk hasonlóan kitörési lehetőséget a fiatalok számára" - mondta a kampányindító sajtótájékoztatón Somlyai Dóra, az alapítvány kurátora, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója.

A tehetség kampány részeként a falnál magukról fotót készítő diákok és járókelők promóciós játékban vehetnek részt a Facebookon az elkövetkező 2 hétben. Az alapítvány reklámfilmje hamarosan megjelenik az interneten és a tévécsatornákon.

A kampányindító sajtótájékoztatóra a sikeres tehetséggondozási munkájáról híres ELTE Apáczai Csere János Gyakorló Gimnáziumban került sor, amelynek tanárai készítik fel évek óta a Nemzetközi Természettudományos Diákolimpián résztvevő magyar csapatokat. Ezek a csapatok minden évben érmekkel térnek haza a megmérettetésről. Utazásukat 2007 óta többek között a MOL Tehetségtámogató Program is segíti.

Az Új Európa Alapítvány nemcsak a fiatal tehetségeket karolja fel, hanem a velük foglalkozó tanárok és edzők munkáját is elismeri. A MOL Tehetséggondozásért Díjat évente 4 tanárnak és 4 edzőnek adják át. Az idei díjra a jelöléseket december 31-ig várják az alapítvány és a MOL honlapján. Az elismeréseket 2012. márciusában fogják átadni a legjobbnak ítélt jelölteknek.

Az alapítvány kiemelt figyelmet fordít a gyermekegészségügy támogatására is. A MOL Gyermekgyógyító Program minden évben legalább harminc nonprofit szervezet élmény- és művészetterápiás programját támogatja, akik krónikusan beteg vagy fogyatékkal élő gyermekkel foglalkoznak. A MOL Gyermekgyógyító Program 2006 óta több mint 200 gyerekgyógyító projekt partnerévé vált már közel 300 millió forintot fordítva ennek a területnek a támogatására és legalább 50.000 gyermeknek segítve így a gyógyulásban.

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo