Két magyar várost támogat a Heineken

Helyi kezdeményezések valósulhatnak meg abból a támogatásból, amelyet a Heineken Hungária Zrt. ajánlott fel a "Heineken Hungária Sopronért / Martfűért" jótékonysági program keretében.

A Heineken Hungária Zrt. 2008-ban indította útjára jótékonysági programját, amellyel a sörgyárainak otthont adó városokat kívánja támogatni. A program növekvő népszerűsége indokolttá tette, hogy a vállalat idén nagyszabású újításokat vezessen be: megduplázta a felajánlott támogatás összegét és a lehetséges nyertesek számát is.

A támogatásra jelölés hosszas kiválasztási folyamattal járt, ahol számos tényező mellett figyelembe vették a pályázók addigi tevékenységét, a városiak életére gyakorolt pozitív hatását, valamint a megjelölt célkitűzést is. Az immár negyedik alkalommal megrendezett akció keretében a városlakók dönthettek arról, hogy milyen projekt valósuljon meg a felajánlásból. Mindazok, akik szerettek volna részt venni a döntéshozatalban november 3. és december 7. között adhatták le támogató voksaikat a program hivatalos weboldalain.

Sopronban a tavalyi évhez hasonlóan szoros verseny alakult ki, többször változott a szavazás állása, míg végül kialakult a végleges sorrend:

  1. helyezett - Nagycsaládosok Országos Egyesületének Soproni Tagegyesülete, akiknek a 2,5 milliós támogatás egy több napos kirándulás megszervezését teszi lehetővé.

  2. helyezett - Alapítvány a Közbiztonságért, akik bűnmegelőzésre és a bűnüldözés korszerűsítésére fordítják a megnyert 1,5 millió forintot.

Martfűn is aktívan vettek részt a városlakók a szavazásban, aminek a következő lett az eredménye:

  1. helyezett - Martfű Városi Központ és Könyvtár, akik a 1,5 milliós támogatást elsősorban a könyvállomány minőségi bővítésére fordítják majd.

  2. helyezett - Városszépítő Alapítvány, akik a megnyert félmillió forintnak köszönhetően több ezer palántát ültetnek majd, amivel a város látképét fogják még otthonosabbá, kedvesebbé tenni.

„Felelős nagyvállalatként fontosnak érezzük, hogy a jövőbe mutató civil kezdeményezések mellé álljunk, az idén duplájára nőtt összeggel úgy érezzük, még látványosabban tudjuk támogatni a városlakók projektjeinek megvalósulását. S mint minden évben, természetesen idén is nyomon követjük, hogyan valósulnak meg a programban győztes projektek." - mondta el Diós László, a Heineken Hungária Zrt. emberi erőforrás igazgatója a soproni díjátadó ünnepségen.

Véleményvezér

Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo