A Vodafone a legfelelősebb vállalat

Kilencedik alkalommal adták át hat kategóriában a Figyelő Top200 díjakat. A Társadalmi elkötelezettség kategóriában a Vodafone nyert.

A Top200 díjak meghirdetése során az idén megújult a Társadalmi elkötelezettség kategória. A vállalatok egy külön kérdőívvel pályázhattak, melyet egy hatfős szakmai zsűri bírált el. A pályázat kérdőívét, melyben a zsűri társadalmi felelősségvállalás három dimenziójára, a gazdasági, társadalmi és környezeti hatások figyelembevételére volt kíváncsi, 200 vállalathoz juttatták el.

A második alkalommal meghirdetett Társadalmi elkötelezettség kategóriában a szakmai zsűri a Vodafone Magyarország Zrt. CSR tevékenységét tartotta a legkiválóbbnak. A hatfős zsűri indoklásában kiemelte, a pályázók közül a Vodafone adaptálja és alkalmazza legjobban anyacégének CSR politikáját a helyi viszonyokra.

"Egy felelős vállalat számára elengedhetetlen, hogy ne környezetétől elszigetelten, hanem azzal együttműködésben működjön. Tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk az itt élőkért, a környezetünkért, és mindent elkövetünk, hogy szolgáltatásunkkal, támogatásunkkal és működésünk felelős irányításával segítsük és óvjuk a körülöttünk lévő világot. Nem titkolt célunk, hogy 2010-re a Vodafone szó ne csak egyszerűen egy mobilszolgáltató neve legyen, hanem egy felelős mobilszolgáltatóé is." - jelentette ki beszédében dr. Beck György, a Vodafone Magyarország Zrt. vezérigazgatója.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo