150 millió gyűlt össze a 1749-esen

Az adományozók rendkívüli segítő szándéka és a  hazai telekommunikációs iparág példaértékű összefogásával közel 150 millió forint gyűlt össze az árvízkárosultak javára 1749-es segélyvonalon, amelyet a Vodafone, a T-Mobile, a Telenor, a T-Home, az Invitel és a UPC működtet minden díjtól mentesen. Az adományok teljes összege a Magyar Vöröskereszt segítségével jut el az érintettekhez.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Közel 150 millió forint értékű adomány érkezett SMS-ek és telefonhívások formájában a szolgáltatók összefogásával megnyitott 1749-es segélyvonalra. Ez több mint 745 ezer darab hívást, illetve SMS-t jelent három hónap alatt. Az összeget a májusban és júniusban pusztító heves viharok, esőzések okozta károk helyreállítására, az árvízkárosultak megsegítésére közösen gyűjtötték a hazai telekommunikációs szolgáltatók. Minden, 2010. május 19-től a segélyvonalra érkező hívás és SMS teljes, 200 Ft-os összegét a Magyar Vöröskereszten keresztül a bajba jutottak megsegítésére fordítják. A beérkezett adományokból segítik a rászoruló családokat, az otthonok újjáépítését, építőanyagok és építési kellékek beszerzését.

A Vöröskereszt és a távközlési szolgáltatók az árvízkárosultak nevében is kifejezik köszönetüket adakozó ügyfeleiknek.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo