Vállalkozáshoz hozzunk létre Facebook profilt!

 

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Miért lesz kifizetődő, ha létrehozunk a vállalkozásunk számára egy Facebook profilt? Mert a közösségi háló csarnokában már mindenki ott van, aki számít. Mert ezzel is elérhetjük, megszólíthatjuk a már meglévő ügyfeleinket, vagy új klientúrára tehetünk szert. De azt is megemlíthetnénk, hogy ingyen reklámozhatjuk a céget.

Mire ügyeljünk a Facebook profil létrehozásakor?

Az oldal nevére. Leginkább olyan nevet válasszunk, amely kellően beszédes, felkelti a figyelmet, például: egy márka vagy szolgáltatás megnevezése. De mielőtt választunk, egy részletes keresést is érdemes elvégezni, mert elképzelhető, hogy már létezik ilyen Facebook oldal.

Ebben az esetben sem kell lemondani a névről, csupán válasszunk hozzá olyan jelzőt, ami alaposan megkülönbözteti a hasonló elnevezéssel futó oldal(ak)tól (pl.: XY Szolgáltatás Gyömrő). Az efféle elnevezésekkel biztosak lehetünk abban, hogy a célcsoportunk minket ér el.

Ügyeljünk a pontos felhasználónévre, ez egyben lehet a Facebook profilunk egyedi URL-jének elnevezése is. Erre nagyon jó példa a White Elephant Media Facebookos elérhetősége.

Könnyen felismerhető profilképre is fordítsunk nagy gondot! Erre felhasználhatjuk a vállalkozás logóját vagy a cégre jellemző termék, vagy szolgáltatás képét, így a profilkép legyen állandó. A borítókép is fontos része a profilnak, mert a Facebook oldalunkra érkező felhasználók számára ez lesz a második legszembetűnőbb, ezt érdemes akár gyakrabban is cserélgetni. Minden kép esetében jó minőségű verziót válasszunk!

Milyen lépésekben alakítjuk ki a Facebook profilunkat?

Amikor létrehozzuk a Facebook profilunkat, két oldaltípusból választhatunk:

  • Vállalkozás vagy márka
  • Közösség vagy közszereplő
A választás után kell megadni az oldal nevét, pontos kategóriáját. Ehhez gépeljük be a vállalkozásunkra jellemző szavakat, kifejezéseket, majd válasszunk a felajánlott kategóriákból. A Facebookon létrehozott oldalaknak, csoportoknak és eseményeknek szigorú szabályai vannak, amiket be is kell tartani. Ellenkező esetben szankcióra számíthat az oldal, ami akár felfüggesztés vagy törlés is lehet.

A félkész oldal láthatóságát érdemes a Beállításokban szabályozni, jelöljük ki az "oldal közzététele visszavonva" opciót. Ezt követően rögzíthetünk minden olyan, a céggel kapcsolatos alapinformációt, ami fontos üzleti szempontból. Ilyen például a névjegy, honlap elérhetősége, pontos cím, pontos szolgáltatás, mikor indult a cég, milyen díjakat nyert, stb.

Ha először hozol létre weboldalt, érdemes elfogadni a Facebook által felkínált segítséget, ami végigvezet a beállítási lehetőségeken, megmutatja az oldallal kapcsolatos tippeket.

Amikor kész az oldal, a Beállítások -> Oldal láthatósága -> Közzététel állapotot állítsuk vissza, majd kezdődhet a bejegyzések rögzítése, posztolása!

Véleményvezér

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.
Budapesten van a legtöbb orosz kém

Budapesten van a legtöbb orosz kém 

Több mint félszáz orosz kém dolgozik Magyarországon.
Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t 

Nem biztos, hogy annyira jó gondolat volt a keleti nyitás. Az USA és Európa vezeti a világgazdaságot.
Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten 

Tettlegesséig fajult a választási kampány a fővárosban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo