A belvárosi "Fashion Street" - azaz a Bécsi utca és közvetlen környéke - pár óra leforgása alatt két nemzetközi kereskedelmi lánccal, a Benettonnal és augusztus 1-én az amerikai hátterű, Európában terjeszkedő Vapianóval: ez utóbbi tulajdonosai a magyarországi lánc első tagját nyitották meg ünnepélyes keretek között.
A franchise rendszerű gyorséttermi hálózat az üzleti negyed kiszolgálásában lát fantáziát Budapesten, de az sem nem véletlen, hogy - Kent Hahne cégtulajdonos, operációs szakember szerint - észak-olasz koncepciót valósít meg. Az együtt főzés és beszélgetve együtt fogyasztás zöld (fűszernövények alkotta) környezetben valóban arra való, hogy valamivel lassabban múlatva az időt, mint egy hagyományos gyorsétteremben, jól kosztoljanak és jól kommunikáljanak barátok és családok. Meghitt sarkok nincsenek, de - Hamburgban már igen jól vizsgázott a koncepció - épp az ilyen kicsit nyűzsgő hangulat, a vendég szeme előtt friss anyagokból készülő étek annyira meggyőző erejű, hogy gyors esetsűrűséggel lehet újabb és újabb egységeket megnyitni.A magyarországi, nemcsak budapesti terjeszkedésben biztos a franchise cég, e tervét a belvárosi környezetben érvelni képes - feltéve persze, hogy nem alkalmi - áraival alá is támaszt. A főételek 1000 és 1750 forint között kínáltatnak.
A jövő évi tervezett 120 millió eurós nettó forgalom - a bővülő nemzetközi hálózatban - azt is jelenti, hogy egyenként 2,5 millió eurót illendő teljesítenie a már működő 16 német, egy-egy holland, belga, svájci, osztrák, magyar és két amerikai, illetve az időközben megnyíló többi étteremnek.