Magyar borok a londoni borszaküzletekben

A Vinorium Borház angliai testvérvállalata, a Vinorium (UK) Ltd. ez év tavaszától vezeti be a magyar borokat a szigetországi piacra, növekvő érdeklődéssel és sikerrel.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

 Borkóstolók, újságcikkek, reklámakciók útján népszerűsítik a magyar bort, melynek megkoronázásaként most London legnagyobb italkereskedője, a Venus Wine and Spirit Merchants Plc. Wine Rack bolthálózatába is bekerültek a magyar borok! A főbb borvidékek képviselte jellegzetességek kerültek be először a szortimentbe.

A több mint 30 londoni és leedsi borszaküzlet polcain többek között az Egri Korona Borház Superior Bikavére, az Angyal Borászat és Szőlőbirtok tokaji aszúi, a dörgicsei Pántlika Pincészet Szürkebarátja sorakoznak a polcokon, valamint a Békési Pálinkafőzde Ágyas Vilmoskörte pálinkája.

Az egyik legismertebb, legforgalmasabb londoni belvárosi bor- és italüzlet, a Soho-beli Gerry's is bővítette velük kínálatát. Az európai borkereskedelem központjának tekinthető Londonban, valamint fontosabb angliai nagyvárosokban a Vinorium fokozatosan bővíti borexportját és egyre több borkóstoló eseményt szervez ennek előmozdítására ősztől.

Augusztus elseje után nincs több minőségi bor

 

Reklám nélkül nem megy
Bár a marketingeszközök alkalmazása jelentősen növelheti a külföldi megjelenés sikerességét, kevés kkv használja ki az ebben rejlő lehetőségeket, leginkább a financiális gondok miatt. A kiadványok, hirdetések, promóciók jelentős költséget emésztenek fel, amelyeket kizárólag saját forrásaikból a kkv-k nem tudnak fedezni. Emellett gyakran a kellő nyelvtudás is hiányzik, vagy nincs meg az adott piacról a szükséges háttér-információ a legmegfelelőbb marketingeszköz kiválasztásához. Sok kis cég azonban hozzá sem lát a marketingstratégia kidolgozásához, mivel sem a módszereket, sem azok hatékonyságát nem ismeri.

Az országgyűlés módosította a szőlőtermesztésről és a borgazdálkodásról 2004-ben elfogadott törvényt. Az új jogszabály értelmében borvidéknek minősül az olyan termőhelyek összessége, amelyek több település közigazgatási területére kiterjedően, hasonló éghajlati, domborzati, talajtani adottságokkal, jellemző fajta-összetételű és művelésű ültetvényekkel, sajátos szőlő- és bortermelési hagyományokkal rendelkeznek, és amelyekről sajátos jellegű borászati termékek származnak.

Borászati terméknek nevezhetőek a vonatkozó EK-tanácsi rendeletben szereplő szőlészeti és borászati termékek, továbbá a friss, a töppedt, és az aszúsodott borszőlő. Törzs- és kísérleti célú borszőlőt telepíteni, illetve kivágni csak a hegybíró által kiadott engedéllyel lehet. Az ültetvény más fajtára történő cseréje esetén a telepítésre vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni. Az engedélyezési eljárás részletes szabályait külön rendelet tartalmazza. A telepítést és a fajtaváltást, valamint a kivágás megkezdése előtti ültetvényellenőrzést a növénytermesztési hatóság végzi, míg a kivágás megtörténtét a hegybíró ellenőrzi - áll az országgyűlés által elfogadott bortörvényben.

 

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo