Játékáruház lett az Év Internetes Kereskedője

A szakma és a vásárlók döntése alapján 2013-ban – az „Év Internetes Kereskedője” díj nyertese a JátékNet.hu webáruház lett.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Bognár Ákos (jobbról) átveszi a díjat

Idén hetedik alkalommal ítélték oda az „Év Internetes Kereskedője” díjat, mely azoknak a cégeknek jár, melyek a legtöbbet tették a hazai e-kereskedelem területén. 2013-ban a díj nyertese a JátékNet.hu internetes játékbolt. A webáruház már 2010-ben is a rangos harmadik helyezést érte el a Bookline és az eDigital mögött.

Az „Év Internetes Kereskedője” díj megmérettetésén minden olyan vállalkozás részt vehetett, mely magyarországi online kiskereskedelmi tevékenységet folytat, és éves árbevétele nem haladja meg a 1,5 milliárd forintot. A kitüntető címet közönségszavazás és a szakmai zsűri véleménye alapján lehetett elnyerni.

A hetedik éve működő, magyar tulajdonú JátékNet.hu két család közös vállalkozásaként indult, majd alig három esztendő alatt a legnagyobb forgalmú hazai játék-webáruházzá vált. 2012-es évi forgalma elérte a közel egymilliárd forintot. A hatalmas sikert Bognár Ákos ügyvezető szerint a vásárlók gyors és pontos kiszolgálása alapozta meg. – Minden megrendelést úgy kezelünk, ahogy azt mi magunk is elvárnánk másoktól. Igyekszünk minden területen megkönnyíteni a vásárlók dolgát, ezért korosztály, márka, árkategória és még sok más szempont alapján is gyorsan válogathatnak a több mint 7000-féle játékot tartalmazó kínálatunkból.

E-eladás trendek
Az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. felmérése alapján a hazai online kiskereskedelmi forgalom 2012-ben 177 milliárd forint volt, ami idén várhatóan 200 milliárd fölött lesz. A vásárlások átlagos értéke – az összes vásárlást figyelembe véve – mintegy 7500 forint.
Még mindig a leggyakoribb kézbesítési mód a futárszolgálatos szállítás és a személyes átvételi lehetőség, de egyre gyorsabban terjed a partnerponton (pl. Pick Pack Pont, PostaPont) való személyes átvétel. Az áruházak leginkább az ár-összehasonlító oldalakat és a keresőoptimalizálást használják hirdetési típusként, míg a banneres megjelenést a webáruházak közel fele soha nem alkalmazza.
A közösségi oldalak adta lehetőségeket szinte mindenki kihasználja, ám míg a nagyobb webáruházak (50 millió felett) inkább a Facebookon és a YouTube-on vannak jelen, a kisebbek a mikroblogokat, a Twittert részesítik előnyben.
A vásárlás során is segítjük a szülőket, hiszen telefonon is rendelhetnek, és a fizetés módját is eldönthetik: bankkártyával online egyenlítik ki a vételárat, Mastercard Mobile alkalmazással a mobiltelefonos fizetést választják, vagy inkább a csomag átvételekor fizetnek a futárnak. Aki szeretne, személyesen is eljöhet hozzánk a kiválasztott termékért.

Ha a szülőknek mégsem sikerül eltalálni a gyerek vágyát, 14 napon belül kicseréljük a játékot, vagy visszaadjuk az árát. A mi vásárlóink akkor elégedettek, ha a rendeléssel minden pontosan megy, és végül a gyermekük mosolyát is látják.

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo