A megosztás nyomába erednek a debreceni kutatók

A fenntarthatóság, a megosztás gazdasága és a közösségi értékek összefüggéseinek vizsgálatába fogtak a Debreceni Egyetem GTK Marketing és Kereskedelem Intézetének kutatói.

A Debreceni Egyetem GTK Marketing és Kereskedelem Intézetén belül mind kutatási, mind oktatási tevékenység kiterjed a fenntarthatóság témakörére is, továbbá szakdolgozatok, diplomadolgozatok is folyamatosan készülnek ebben a témában. Ennek a tevékenységnek a támogatására a kutatók most széles körű online felmérést indítottak, amelynek keretén belül a közösségi gazdaság, újrahasznosítás és közösségi értékek fontosságát, összefüggéseit vizsgálják. A kutatás célja, hogy a kapott eredmények beépüljenek az oktatási gyakorlatba, majd rangos hazai és nemzetközi folyóiratokban kerüljenek publikálásra.

Az itt elérhető online kérdőív kitöltésével segítse Ön is a kutatók munkáját!

A kérdőív kitöltése anonim, a személyes adatokat nem használják fel tiltott profilalkotásra.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo