Veszteséges lett a WizzAir

642 millió euró mínusszal zárták a 2022-es pénzügyi évét.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A WizzAir diszkont légitársaság az idén márciussal zárult 2021/2022-es pénzügyi évét 642,5 millió euró veszteséggel zárta, az előző évi 576 millió eurós veszteség után, bevétele több mint kétszeresére, 1,66 milliárd euróra bővült az előző évi 739 millió euróról - derül ki a társaság honlapján közzétett jelentésből.

A légitársaság az elmúlt pénzügyi évében 27,1 millió utast szállított, szemben az előző évi 10,2 millióval.

642 millió euró mínusz (Fotó: Pixabay)

Járatainak feltöltési aránya 78,1 százalékra emelkedett az egy évvel korábbi 64,0 százalékról. A társaság flottája 153 gépre bővült 137 gépről. A légitársaság adózás, kamatfizetés és értékcsökkenési leírás előtti (EBITDA) vesztesége 19 millió euróra csökkent az előző évi mínusz 182,8 millió euróról.

A WizzAir az új pénzügyi évének első és második negyedévére 30, illetve 40 százalék feletti kapacitásnövekedést tervez, flottája pedig a tervek szerint 182 repülőgépre bővül a pénzügyi év végére.

(MTI)

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo