Mi lesz azokkal, akiknek nem telik majd villanyautóra?

Az átállás a belső égésű motorokról az elektromosokra lényegesen megemeli majd az autók árát és felmerül a kérdés, hogy alacsony jövedelműek megengedhetnek-e majd maguknak saját kocsit – jelentette ki a Volkswagen konszern felügyelő bizottságának elnöke.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Hans Dieter Pietsch hangoztatta: ha átállnak a villanyautókra, a jelenlegi árszínvonalat nem lehet tartani, a most gyártott, olcsóbb kisautók fokozatosan eltűnnek majd a konszern kínálatából. Ilyen körülmények között felmerül a kérdés: alacsony jövedelmű emberek megengedhetnek-e majd maguknak a jövőben saját autót.

Az új e-Golf commons.wikipedia.org

A VW első elektromos kocsija mintegy 30.000 euróba, azaz kereken 10 milló forintba kerül majd. Pietsch szerint a politika felelős a kialakuló helyzetért, mert a Volkswagen csak elektromos autók bevezetésével tud megfelelni az átlagos károsanyag-kibocsátás követelményeinek.

Egyébként a Volkswagen, amely korábban fő vetélytársának minősítette a Tesla-t, az amerikai elektromos autógyártót, most

Egyedül nem megy: társulnak a vetélytársak
BMW és Mercedes, a két nagy vetélytárs együtt kíván működni, különben nem bírnák az önvezető – és az elektromos autók fejlesztésének milliárdos költségeit. Közös platformon készülhet majd a BMW 1-es és a Mercedes A-típusa is.
együttműködésre lépett vele. A VW újonnan alapított amerikai leányvállalata villanyautó-töltőálllomások hálózatát építi ki az Egyesült Államokban. Még idén felállítják az első 100 állomást, amelyekhez a Tesla szállítja a tároló akkumulátorokat. A 210 kWh kapacitású telepeket olyan időszakokban töltik fel a hálózatról, amikor olcsóbb az áram és azok csúcsidőben is ki tudják majd elégíteni az igényeket.

A VW egyébként egyfajta kártérítésként építi ki a töltőhálózatát, 10 év alatt, 2 Mrd. dolláros költséggel. A beruházás része annak az egyességnek, amelyet a VW amerikai dízel-botránya után kötöttek a hatóságokkal.

(Forrás: Die Welt)

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo