Fekete péntek: egy oldalra gyűjtik a webshopos kedvezményeket

Pár héten belül a blackfriday2018.hu. Az gyűjtőoldalon, ahol a tisztességes e-kereskedők kapnak lehetőséget arra, hogy összefogva nagyobb szeletet hasítsanak ki nagy akciós napon felpörgő online kereskedelmi forgalomból.

Míg 2017-ben inkább csak egy landing oldalt raktak össze a jeles napra, idén a szándékaik szerint strukturáltabb felépítésre lehet számítani: lesznek árukategóriák, vagy akár termékszintű információk is. “Például egy árucikket, mondjuk egy bizonyos típusú táskát könnyebben meg lehessen találni” – mondta Zabari István, a blackfriday2017.hu ötletgazdája a Kosárérték.hu-nak.

Ez a péntek más lesz, mint a többi
Alig másfél hónap és újra itt az év legjobban várt akciós napja, a Fekete Péntek, azaz a Black Friday, amellyel egyébként a karácsonyi kereskedelmi szezon is kezdetét veszi.
Idén korábban kezdik a szervezést is – ez a héten már indult -, de így is kicsit későn. “Ha organikusban gondolkodnánk, már el kellett volna indulnunk hamarabb” – vallotta be a szervező. Mindenesetre így is több idejük lesz felkészülni, mint tavaly, és igyekeznek majd előre csepegtetni információkat a várható akciós termékekről. Ezzel szeretnék megelőzni az idén november 23-ra eső akciós napon várható hatalmas zajt, hogy a potenciális vásárlók előre tudják majd, miért érdemes felkeresni az adott napon az oldalon található e-kereskedőket.

Összeadják, ami van

Tavaly a résztvevők befizetései teljes mértékben hirdetésre lettek költve, erről pedig részletes elszámolást kaptak a partnerek. István szándéka ez évben sem haszonszerzés lesz, de a fenntarthatóság érdekében szükségesnek tartja, hogy a részvevők befizetéseiből legyen finanszírozva a szervezési és működési költség is.

Az ebben az évben tervezett nettó 40 000 Forint részvételi díjból, 30 000 Forintot fordítanak transzparens módon online hirdetésre. Ilyen összegből a kisebb e-kereskedők egymagukban nem tudnak versenybe szállni a sokmilliós marketingbüdzsé felett rendelkező nagyokkal szemben. “De ha 40-en összefogunk, és együtt okosan költjük el ezt pénzt, akkor látható eredményt érhetünk el. Együtt erősebbek vagyunk” – mondta a szervező.

Így hozzuk ki a legtöbbet a Black Friday-ből
Amerikában az egyik legkedveltebb vásárlási nap a Black Friday, és úgy tűnik, egyre inkább Magyarországon is az. Ám a várható tumultusban jó, ha felkészültek vagyunk: fogadja meg alábbi tanácsainkat, hogy igazán jól járjon a Fekete Pénteken.

Véleményvezér

Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa

Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa 

A Fidesz politikusai nem tudják ott hagyni az állami zsíros bödönt.
Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát

Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát 

Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő ismét utolérte a Mészáros házaspárt.
Újabb eseményt szervez Karácsony Gergely

Újabb eseményt szervez Karácsony Gergely 

Nem nyugszik a főpolgármester.
Nincs neurológiai betegsége Orbán Viktornak

Nincs neurológiai betegsége Orbán Viktornak 

Nyelvi botlás lehetett csak.
Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo