Az Insta’ és a magyarok

Mind fontosabbá válik az Instagram a magyar internethasználók körében, ezért most Lévai Richárd online marketing szakértő segítségével megnézzük, kiket és hogyan érhetünk el ezen a közösségi oldalon.

Az Instagramot Magyarországon 1,9 millió ember használja, és látszik itt is, hogy időről-időre, hogyan változik a korfa. Az Instagram felhasználók száma továbbra is növekszik Magyarországon, de az ütem már visszafogottabb – írta Lévai Richárd online marketing szakértő a Közösségi Kalandozások című blogján olvasható bejegyzésében.

Az Instagram felhasználók száma továbbra is növekszik Magyarországon, de az ütem már visszafogottabb.

A növekedés még most is dinamikus, bár a legfiatalabbaknál már 10 % alatti, és egyik korcsoportnál sincs 100 százalék fölötti. Az is látszik, hogy hamarosan a 25-34 korosztály beéri a 18-24-et. Előbb-utóbb itt is ki fog alakulni egy olyan plató, mint a Facebooknál, bár biztos, hogy a 45 fölött sokáig lesz még szakadék.

A korfa kezd “platósodni”. A néhány évvel ezelőttihez képest egyre kiegyensúlyozottabb képet mutat a felhasználói összetétel.

 

Az Instagram szempontjából izgalmas téma a sztorik kérdése. Ez az a felület, ami csak 24 óráig él, mégis 400 millió ember használja világszinten naponta.

Sajnos a hazai számokat erről az oldalról nem ismerjük, de jól látható, hogy a legfiatalabbak gyakorlatilag ugyanannyian használják a sztorikat, mint a képfolyamot, és csak 25 fölött válik el jobban a két felület.

 

A sztorikat nagyon sokan nézegetik mindegyik korosztályból

Ugyanakkor arányaiban sehol nincs drámai különbség, minden korcsoportból elég sokan használják ezt a tiszavirág életű felületet legalább arra, hogy az ismerőseik, vagy a márkák életét kövessék itt.

Az adatokból láthatjuk tehát, hogy a magyar internetfelhasználók közül:

  • egyre többen Instagramoznak, de csökken a növekedés dinamikája
  • az idősebb generáció is egyre jobban rákap a vizuális élménymegosztásra
  • a sztoriknak egyre több korcsoportban van jelentősége.
 
Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo