5 grafikai trend 2019-re: van élet a Helveticán túl?

Visszatekintve 2018 első félévére, már láthatjuk, hogy mik voltak a legmeghatározottabb irányzatok az első fél évben és mit jósolhatunk a 2019-es évre. Az év eleje nem hozott nagy meglepetéseket. Viszont annál mozgalmasabb év második felét és jövő évet várunk.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az egyszerűség reneszánsz

Az egyszerű stílus, a grafika mögé tekintve, a letisztultságot és a harmóniát közvetítette. Amennyiben az elkövetkező időszak is ennyire hullámzó, zavaros módon közvetít, akkor ezzel a stílussal tudunk kitörni a legjobban.

Visszatértek a merész színek

A 2018-as év egyértelműen a merész színeké is volt.  „A Dropbox új irányvonalában is megtalálható ez az irányzat. Kreatív képek felhasználásával érik el, hogy a vállalat tulajdonságai, például a NatWest egy friss és modern irányba történő fordulatot vegyenek. A világosabb színekben rejlő lehetőségeket használják ki a jelentősebb átalakításra. Véleményem szerint ez a fejlesztés annak köszönhető, hogy az internetes oldalak gyorsabban töltődnek be, valamint a mobilok képernyője is nagyobb. Ez könnyebbé teszi a képekkel történő munkát. „A világos színek használata segít kiemelni a tartalmat a mémekkel teli interneten.” – emeli ki beszédében Nathan Sandhu a Jazzbones Creative alapítója és igazgatója.

Van élet a Times-on túl? - Kép: Pixabay

A brutalizmus térhódítása

Egy ideje jelen van ez a stílus, viszont véleményem szerint ebben az évben és az elkövetkezendő évben is felforgatja a design trendeket. Óvatosan, hozzáértő módon lehet csak hozzányúlni ehhez a stílushoz. Viszont szakértői kezekben csodákra lesz képes. Főleg plakátokon, hirdetésekben fog visszaköszönni. A betűjátékokkal elért "brutalizmus" jó kiemeli a mondandókat és nem engedi el a figyelmet, a fókuszt a lényegről.

Szerzőnkről:
Kocsis Zoltán több mint 30 éve foglalkozik nyomdai grafikai kivitelezéssel. Pályafutása során több mint 1200 cégnek volt segítségére, arculati elemeiknek megalkotásával. Legnagyobb szakmai elismerését 2013-ban kapta, amikor Ferenc pápa megválasztása alkalmából a Köztársasági elnök az általa tervezett, bőrkötéses Szent Pál levelei könyvet adta át ajándékul a katolikus egyházfőnek. Grafikusként hiszi, hogy a jó grafikai kivitelezésnek üzletteremtő ereje van. Elhivatott, hogy a hazai kkv-k eljussanak arra a szintre, amikor a brandjüknek megfelelő arculatot építhetnek fel. Vevőszerző szóróanyagokat, katalógusokat alkothassanak.
3D-s modellezésekkel elért hatások a design világában

Ez a legújabb irányzat és a legnagyobb szakértelmet és képzettséget igénylő stílus. A grafikai irányzatok új mérföldkövének számít.

Létezik élet a Helveticán és a Times-on túl?

Határozottan igen. A geometrikus formával megrajzolt betűcsaládok nagyon nagy divatot indítanak el a "beszűkült" piacon. Ezen betűtípusok által új kommunikációs lehetőségek nyílnak meg.

Szerző:

Kocsis Zoltán

Kreatív Ügynökségi igazgató

Idea Fontana Kft.

 

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo