Gyors és olcsó – mentés másként

“MySchlepp” a neve egy új német telefonos applikációnak, amely gyors autómentést kínál vásárlóinak. Alapítójának akkor támadt az ötlete, amikor órákat kellett volna várnia az autóklub, az ADAC segélykocsijára – míg egy közeli autómentő fél órán belül elvontatta.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Santos Satschdeva kiszámolta, hogy a legnagyobb német autós kub, az ADAC 19 millió tagja évente 60-120 euró közötti összeget fizet a klub szolgáltatásáért – azaz egy hű tag, (ami gyakori) 40 éven át átlag havi 70 euró tagdíjat utal, összesen 2.800-at hagy a klub kasszájában. Ami ugyan nem riasztóan sok, csak akkor, ha megnézzük a stitisztikát: egy tag életében átlag két alkalommal szorul arra, hogy kihívja a segélyszolgálatot, ami esetenként 1.400 euróért meglehetősen drága...

Kép: pixabay

A cégalapító és társai ezért építették ki saját segélyhálózatukat. Annál nincs a hívásokat fogadó és irányító, rendszerező call-center, amelynél a klubok arra is gondolnak, hogy arányosan osszák el a munkát a szervizek között, ami további késedelmet jelent. Az app tulajdonosának az alkalmazás megmutatja, hol van a legközelebbi segítség, akivel közvetlenül kapcsolatba léphet és átlag 35 perc alatt kiszállnak hozzá.

E.Go Life – az új városi csoda
Az elektromos autó jövője nem a távolsági, hanem a városi közlekedésben van, hirdeti egy német műegyetemi tanár. A német posta több ezer kézbesítő kocsit vásárolt tőle – majd megvette a gyárát. Günter Schuh most elektromos városi kisautót gyárt, amelyhez jövőre 12.000 euróért juthatnak hozzá a németek.
A szerviz-hálózat tagjai szinte jelképes összeget, havi nyolc és fél eurót fizetnek azért, hogy rajta legyenek a listán, és néhány euró jár a szervező cégnek egy elvontatás után, amelynek költsége Németországban 120-250 euró között mozog.

Az iPhone-ra és Android telefonokra egyaránt ingyenesen letölthető MySchlepp applikáció az ADAC mellett a többi kisebb-nagyobb német autóklubbal is fel kívánja venni a versenyt – elsősorban azzal, hogy ügyfeleket szerez az autósok 7 milliós táborából, akik – éppen a költség miatt – nem léptek be autós klubba, de szeretnék nyitva tartani a gyors segítség lehetőségét.

Véleményvezér

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t 

Nem biztos, hogy annyira jó gondolat volt a keleti nyitás. Az USA és Európa vezeti a világgazdaságot.
Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten 

Tettlegesséig fajult a választási kampány a fővárosban.
Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo