Tudatosság cikkek


A magyarok nagyon elégedettek magukkal, hogy mennyire tudatosak, a számok ellentmondanak

A magyarok nagyon elégedettek magukkal, hogy mennyire tudatosak, a számok ellentmondanak 

HonestFood felmérés: A magyarok 23 százaléka saját bevallása szerint is sok élelmiszert dob ki.
A kicsik a pénzügyekben is a családi mintát követik

A kicsik a pénzügyekben is a családi mintát követik 

Egy kutatás szerint a fiatalok pénzügyi ismereteiket elsősorban a szüleiktől, közvetlen hozzátartozóiktól sajátítják el, ezért érdemes átgondolni a szavainkat, tetteinket ezen a területen is. Hiszen legyen az a példa akár jó, akár rossz, a kicsik eltanulják.
Egy rossz lépés és több millió a kár

Egy rossz lépés és több millió a kár 

A K&H Biztosító szakértői szerint egyre tudatosabbak a magyar turisták, többen kötnek utasbiztosítást a külföldi utak előtt, amelyek átlagos díja tavaly 6 775 forintot tett ki.
Tényleg csak az ár érdekli a magyar vásárlókat?

Tényleg csak az ár érdekli a magyar vásárlókat? 

Az emberek szeretik azt állítani magukról, hogy tudatosan vásárolnak és odafigyelnek arra, mi kerül a kosarukba. A tudatosság azonban mindenkinél mást jelent és sokszor úgy tűnik, a szó mögött nincs valódi tartalom - állítja egy felmérés.
A netezők többsége védi a bankkártya adatait

A netezők többsége védi a bankkártya adatait 

Az online visszaélések egyre nagyobb fenyegetést jelentenek nemcsak a cégek, hanem a magánszemélyek számára is. Ezzel párhuzamosan azonban úgy tűnik, a tudatosság is egyre inkább előtérbe kerül, hiszen a magyar netezők háromnegyede tesz valamilyen óvintézkedést bankkártya adatai védelme érdekében.
A pályakezdők szerint fontos, hogy legyen megtakarításuk

A pályakezdők szerint fontos, hogy legyen megtakarításuk 

Tudatosabbak a pénzükkel és nagyobb arányban tesznek félre – ez jellemzi a magyar fiatalokat egy friss felmérés szerint. A K&H ifjúsági indexe azt mutatja, hogy a19-29 éves korosztály inkább borúlátó a jelenlegi pénzügyeivel kapcsolatban, viszont egyre többen bizakodóak a jövőt illetően.
Bio, vega, paleo – nem ez a szempont a vásárlásnál

Bio, vega, paleo – nem ez a szempont a vásárlásnál 

A hazai lakosság fogyasztói szokásainak változása az egészséges és tudatos életmód irányába mutat, ugyanis a megkérdezettek azt állítják, hogy több zöldséget, gyümölcsöt és hazai élelmiszert fogyasztanak, mint öt éve.
Itt gyűjtögethetünk nyugdíjas éveinkre

Itt gyűjtögethetünk nyugdíjas éveinkre 

Bár az önkéntes nyugdíjpénztári, valamint egészség- és önsegélyező pénztári tagok egyre tudatosabbak, szükség lenne arra, hogy a mainál sokkal szélesebb körben váljanak ismertté az öngondoskodás előnyei, lehetőségei – közölte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége a vele együttműködő kasszák első negyedéves eredményeit ismertetve.
Pénzügyekben még mindig nagy a tudatlanság

Pénzügyekben még mindig nagy a tudatlanság 

Nincs erős pénzügyi rendszer erős fogyasztóvédelem nélkül, ehhez javítani kell a fogyasztók, a pénzügyi intézmények ügyfeleinek pénzügyi ismereteit, tudatos pénzügyi viselkedését – emelte ki Windisch László, a Magyar Nemzeti Bank (MNB) alelnöke a jegybank Pénzügyi tudatosság címmel tartott konferenciáján.
Behajtási díjjal szorítják ki a dízelautókat Londonból

Behajtási díjjal szorítják ki a dízelautókat Londonból 

Újra rájár a rúd a dízelautókra. Közel 7500 forintos díjat kell fizetniük a legszennyezőbb kocsiknak, ha be akarnak hajtani London belvárosába. 2019-re „ultraalacsony kibocsátású” zónává akarják változtatni London belső kerületeit a városatyák.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem 

Az európaiak nem hajlandók lemondani a nyaralásról: 56 százalékuk hajlandó az autóvásárlást vagy a lakásfelújítást is elhalasztani emiatt.

Pénzszerzés

Mit hoz a lakáspiacra a kormány új dobása?

Mit hoz a lakáspiacra a kormány új dobása?  

A héten megjelentek az első lakás vásárlását célzó új államilag támogatott konstrukció részletei.

Klímablog

Új rekordot értek el a vállalatvezetők

Új rekordot értek el a vállalatvezetők  

A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása látványosan javult.

Infokom

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?  

Mára a hétköznapi emberek is egyre gyakrabban fordulnak különböző nyelvi modellekhez.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo