Szolgáltató szektor cikkek
 
	Van, ami nem megy az oroszoknak
Stagnált a szolgáltatóipar teljesítménye augusztusban. 
	 
	Hogyan léphetne ki a nemzetközi piacra a magyar szolgáltató szektor?
A magyarországi kis- és közepes vállalkozások a szolgáltatásokon keresztül tudnának kilépni az exportpiacra. Ehhez azonban technológiai fejlesztésre és innovációra volna szükségük, hiszen a digitalizáció hatására a szolgáltatások piaca a jövőben várhatóan markánsan kettéválik: a magas hozzáadott értéket képviselő, jól jövedelmezőre és a hagyományosabb, de alacsonyabb jövedelmezőségű szolgáltatásokra. A kettő közötti teret várhatóan programok és robotok töltik majd be, de a két véglet kiegészítheti, illetve erősítheti egymást.
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
		 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			