Szolgáltató szektor cikkek


Hogyan léphetne ki a nemzetközi piacra a magyar szolgáltató szektor?

Hogyan léphetne ki a nemzetközi piacra a magyar szolgáltató szektor? 

A magyarországi kis- és közepes vállalkozások a szolgáltatásokon keresztül tudnának kilépni az exportpiacra. Ehhez azonban technológiai fejlesztésre és innovációra volna szükségük, hiszen a digitalizáció hatására a szolgáltatások piaca a jövőben várhatóan markánsan kettéválik: a magas hozzáadott értéket képviselő, jól jövedelmezőre és a hagyományosabb, de alacsonyabb jövedelmezőségű szolgáltatásokra. A kettő közötti teret várhatóan programok és robotok töltik majd be, de a két véglet kiegészítheti, illetve erősítheti egymást.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon  

Magyarországon nőtt a második legnagyobb arányban a tisztán elektromos autók értékesítése márciusban.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Cégblog

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest  

A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek alapján a magyar gazdaság gyengébben áll a többi régiós országhoz képest.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo