Nyári gumi cikkek


Így válasszunk nyári gumit

Így válasszunk nyári gumit 

A korán jött tavasz a nyári gumi használat felé tereli az autósokat. Ilyenkor több mint 300.000 gépjármű tulajdonos vásárol új nyári abroncsot, ugyanakkor a megfelelő abroncsok kiválasztása kihívást jelenthet a vásárlóknak, de néhány egyszerű tudnivalóval leegyszerűsíthetjük a döntést.
Még ilyenkor is téli gumival jár az autósok harmada

Még ilyenkor is téli gumival jár az autósok harmada 

Évről-évre egyre kevesebben váltanak nyári gumira a kánikula beköszöntével, ezzel párhuzamosan pedig egyre többen hagyják autójukon a téli gumit - derült ki a nonstopgumi és a Használtautó.hu közös felméréséből.
Ezekre figyeljen gumicserénél

Ezekre figyeljen gumicserénél 

Ideális helyzetben általában a húsvét utáni időszakban indul meg a nyári abroncsok cseréje. Vannak azonban, akik egész nyáron fenn „felejtik” a téli gumit. Ezzel nem csupán a biztonságukat veszélyeztetik, de idő előtti elhasználódással is. A csere szükségességére a Hankook szakértői figyelmeztetnek és el is mondják, hogy miért.
Indul a roham a gumisoknál

Indul a roham a gumisoknál 

Autósok százezrei keresik fel ezekben a hetekben a szervizeket, hogy lecseréljék a téli gumit. A hideg, szeszélyes márciusi időjárás miatt idén később kezdődik a roham, de érdemes időpontot foglalni - az Abroncs Kereskedőház szerint.
Minden 4. eladott új abroncs dél-koreai volt idén nyáron

Minden 4. eladott új abroncs dél-koreai volt idén nyáron 

Átlagosan 68 ezer forintot költött új nyári gumi vásárlására a magyar autós idén, a legjobban a dél-koreai márkák fogytak. Az Automax elemzése szerint tavalyhoz képest 10 százalékkal bővült az eladás, ami egyben balesetmentesebb közlekedést hozhat: a gépjármű-tulajdonosok már nem várják meg, hogy tükörsima legyen az abroncs, akkor cserélnek, amikor az szükségessé válik.
Százezrekbe kerülhet, ha már feltettük a nyári gumit

Százezrekbe kerülhet, ha már feltettük a nyári gumit 

Sokba kerülhet – és persze balesetveszélyes is – ezekben a téliesre váltott napokban nyári gumival autózni, mert a biztosítók a kártérítés elbírálásakor mérlegelhetik, megfelelő műszaki állapotban volt-e a balesetet okozott jármű. Márpedig a lekopott nyári gumi a hóval borított utakon nem megfelelő műszaki állapot, s ezzel el lehet bukni a kártérítést, akár több százezer forintot is.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Kitört a háború a magyar bankok között a diákhitelesekért

Kitört a háború a magyar bankok között a diákhitelesekért 

Ponthatár afterparti: kedvezményesővel versenyeznek bankok a diákhitelhez számlát nyitókért.

Adózás

Augusztustól jön a szigorítás, kétszeresére nőnek a bírságok

Augusztustól jön a szigorítás, kétszeresére nőnek a bírságok  

Augusztus 1-től duplájára emelkedik az adókötelezettségek nem vagy nem megfelelő teljesítése esetén kiszabható mulasztási bírság általános mértéke.

Jogi kisokos

A háborúra hivatkozva magasabb bírságot fizethetnek a cégek

A háborúra hivatkozva magasabb bírságot fizethetnek a cégek  

Augusztus 1-től 13 százalékról 15 százalékra emelkedik a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által kiszabható bírság összegének felső határa.

Cégblog

Ilyen benzinkutat sem látott még

Ilyen benzinkutat sem látott még  

Az eddigiekhez képest más modellen alapul az Auchan legújabb csepeli töltőállomása.

Társadalom

Ezért szeretik az emberek az Európai Uniót

Ezért szeretik az emberek az Európai Uniót  

Az európaiak a demokráciát és a gazdasági hatékonyságot tartják az EU fő erősségének.

Infokom

Hogyan készítheti fel cégét az AI-korszakra?

Hogyan készítheti fel cégét az AI-korszakra?  

Alig van túl a vállalati szektor az agilis átálláson, az egyre szélesebb körben alkalmazott forradalmi technológiai megoldások máris újabb szemléletváltást sürgetnek.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo