Munkamorál cikkek


Teljesen hidegen hagyják a drága céges rendezvények a fizikai dolgozókat

Teljesen hidegen hagyják a drága céges rendezvények a fizikai dolgozókat 

Szakmai tréningekkel sem lehet a kékgallérosokat motiválni. Ők kiszámíthatóságra és elismerésre vágynak leginkább.
Erős vállalkozáshoz elégedett dolgozók kellenek

Erős vállalkozáshoz elégedett dolgozók kellenek 

Manapság az egymásra való odafigyelés fontossága felértékelődött, ezért az üzleti szféra vezetőinek is másképp kell gondolkodniuk a vállalati növekedés elősegítése érdekében. Egy vállalkozás akkor lesz erős, ha az ott dolgozók is elégedettek – mindez alapjaiban határozza meg egy cég sikeres működését, versenyképességét. Egységben az erő! Íme, néhány inspiráló tipp Glenn Llopistól, az Entrepreneuer.com szerzőjétől:
Napi 8 óra szenvedéstől a lelkes munkavégzésig

Napi 8 óra szenvedéstől a lelkes munkavégzésig 

Ha a munkavállalók minden nap csak „bejárnak” az irodába, és mechanikusan elvégzik a feladataikat, akkor óriási lehetőséget hagy ki a munkáltatójuk. Ha ugyanis egy cégvezető odafigyel arra, hogy a kollégák jól érezzék magukat az irodában, és élvezzék is azt, amivel napi 8 órában foglalkoznak, akkor cégük felé is nő a kötődésük, és hatékonyabban tudnak dolgozni. Ha pedig emellett még arra is gondot fordít, hogy az alkalmazottak azonosulni tudjanak a cég alapvető márkaértékeivel, akkor már nyert ügye van. A Leitz legújabb tanulmánya szerint bár sok vállalat szeretné úgy kialakítani irodáját, hogy az minél inkább közvetítse saját identitását, ennek ellenére a cégek 40%-ánál például az irodában még a márka színei sem köszönnek vissza.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Nem mindenhol vevők a felújítandó lakásokra a magyarok

Nem mindenhol vevők a felújítandó lakásokra a magyarok  

Nyugat-Magyarországon a legnagyobb a kereslet felújítandó lakásokra.

Cégblog

Ilyen terméket vett a Pepcóban? Ne használja!

Ilyen terméket vett a Pepcóban? Ne használja! 

Gyermekeknek szánt konyhai eszközöket kellett kivonni a forgalomból.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo