Megrendelések cikkek


Estek a német gyáripari megrendelések

Estek a német gyáripari megrendelések 

Az elemzők által várt mérsékelt emelkedés helyett áprilisban csökkentek a német gyáripari megrendelések havi szinten.
Meglepetésre nőttek a német gyáripari megrendelések

Meglepetésre nőttek a német gyáripari megrendelések 

Az elemzők által várt csökkenés helyett nőttek a német gyáripari megrendelések januárban.
Ez most tényleg baj

Ez most tényleg baj 

A júniusinál és a vártnál is nagyobb mértékben csökkentek a németországi ipari megrendelések júliusban.
Érdeklődőből vásárló: 5 lépés a sikerhez!

Érdeklődőből vásárló: 5 lépés a sikerhez! 

Gyakran megesik, hogy felvesszük a kapcsolatot egy új céggel, névjegykártyát cserélünk, majd arra várunk, hogy ő keressen minket. Ugyanez a helyzet azokkal a weboldalunkra látogatókkal, akik nemhogy nem vásárolnak, de vissza se térnek honlapunkra böngészni. Nekünk meg fogalmunk sincs arról, miért nem vásároltak és miért nem látjuk őket többé. „Eső után köpönyeg”, ahogy mondani szokás. Néhány egyszerű dolog, amivel elérhetjük, hogy vásárló legyen az érdeklődőből.
Így ne bukjuk el az új megrendelőt

Így ne bukjuk el az új megrendelőt 

Az első megrendelés kiszállításánál különösen fontos, hogy minden tökéletesen menjen, hiszen egy jó kapcsolat további és a jelenleginél is nagyobb megrendeléseket hozhat. A kézműves termékeknél még több a rizikó, hogy az első nagyobb szállítmánynál hiba csússzon valamibe. Mutatunk 5 dolgot, amire ügyeljen e megrendelés teljesítésekor.
Áramszünet: így lehet átvészelni a telephelyünkön!

Áramszünet: így lehet átvészelni a telephelyünkön! 

Egy egésznapos áramszünet otthoni körülmények között se komfortos, de ha a telephelyünkön történik, akkor a diszkomforton túl igen nagy károkat okozhat a vállalkozásunknak. Határidős munka kellős közepén, amikor a megrendelő már sms-eket irogat, nem tehetjük meg, hogy hazaküldjük a dolgozókat és akkor folytassuk a munkát, ha újra lesz áram. De akkor mit tehetünk? Íme néhány tipp, hogyan vészelhetjük át a legkisebb veszteséggel az ilyen váratlan eseményeket.
A bukás 8 leggyakoribb oka

A bukás 8 leggyakoribb oka 

A magyar vállalkozások harmada bukja el a megrendeléseket. Jelentős részük ráadásul olyan hibák miatt esik el beszerzői megrendelésektől, amelyek könnyűszerrel orvosolhatók lennének.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Bővülő hiteltermékek az MFB-nél

Bővülő hiteltermékek az MFB-nél 

Elindult a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram.

Költségkímélés

Hatszámjegyű tarifák is akadnak az e-rollerek biztosítására

Hatszámjegyű tarifák is akadnak az e-rollerek biztosítására  

Idén átlagosan 6500 forintos éves átlagdíj mellett, alapvetően két biztosító termékei közül választanak az elektromos rollerek tulajdonosai.

Pénzszerzés

Kevesebb nyugdíjra számíthatnak a nők a férfiaknál

Kevesebb nyugdíjra számíthatnak a nők a férfiaknál  

Harmadával több a női nyugdíjas, akik várhatóan tovább is élnek, mégis kevesebb nyugdíjból kell gazdálkodniuk.

Cégblog

Dobogós helyen végzett az OTP

Dobogós helyen végzett az OTP  

Az OTP Csoport a második helyen végzett Európa legjobban teljesítő bankjai között az S&P Global Market Intelligence 2025-ös rangsorában a tavalyi első helyezés után.

Klímablog

Kiváló adatok jelentek meg a hazai napenergia termelésről

Kiváló adatok jelentek meg a hazai napenergia termelésről 

Az elmúlt hónapban túlnőtte a 8000 megawattot a magyarországi naperőművek összes beépített teljesítménye.

Gazdaság

Többet tankoltak az autósok

Többet tankoltak az autósok  

A teljes üzemanyag-fogyasztás átlagosan 0,5 százalékkal nőtt.

Társadalom

Kevesebb nyugdíjra számíthatnak a nők a férfiaknál

Kevesebb nyugdíjra számíthatnak a nők a férfiaknál  

Harmadával több a női nyugdíjas, akik várhatóan tovább is élnek, mégis kevesebb nyugdíjból kell gazdálkodniuk.

Infokom

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?  

Mára a hétköznapi emberek is egyre gyakrabban fordulnak különböző nyelvi modellekhez.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo