Luxusmárkák cikkek


Elképesztően nőtt a luxuscikkek forgalma

Elképesztően nőtt a luxuscikkek forgalma 

Az LVMH tavalyi nyeresége 17 százalékkal nőtt.
Az élmény az új reklám

Az élmény az új reklám 

Az emberek sokáig inkább tárgyi javakra költötték a pénzüket, mert azok tartósabbak, így hosszabb ideig szereznek örömet. Friss kutatások szerint azonban ez tévedés, a vásárlók egyre inkább élményt keresnek, ami miatt a marketingesek is átgondolják a stratégiájukat.
Megtilthatja a márka, hogy az Amazonon árulják

Megtilthatja a márka, hogy az Amazonon árulják 

A luxusáruk szállítója megtilthatja a szerződéses forgalmazóinak, hogy az árukat harmadik felek olyan internetes platformjain keresztül értékesítsék, mint például az Amazon – döntött az Európai Unió Bírósága. A luxemburgi testület szerint az ilyen tilalom alkalmas az áruk luxusimázsának megőrzésére.
Nem csak a harmadik világ munkásainak helyzete kétségbeejtő

Nem csak a harmadik világ munkásainak helyzete kétségbeejtő 

Szörnyülködve olvassuk, milyen körülmények között dolgoznak a nemzetközi divatipar munkaerő piramisának alján dolgozó, fejlődő országbeli munkavállalók. Nos, nem kell messzire menni, Magyarországon sem sokkal jobb a helyzet, nekünk is megvannak a "sweatshopjaink".
Az arany ára: emberéletek és környezetszennyezés

Az arany ára: emberéletek és környezetszennyezés 

A luxuscikkek iparának nagy vétke, hogy a beszállítói lánc végén álló aranykitermelők gyakran jogsértő milíciák Afrikában. Az arany ezért számos esetben „konfliktusásványnak” minősül. A problémáról a Dirty Gold War című film ad képet, melyet a Thessaloniki Dokumentumfilmfesztiválon láttunk.
Kis forgalom, nagy haszon

Kis forgalom, nagy haszon 

Nem feltétlenül nélkülözhetetlen a talpon maradáshoz a tömeges értékesítés. Léteznek olyan igencsak jól működő butikok, melyek tulajdonosai akkor sem kezdenek aggódni az üzlet jövőjéért, ha olykor napi egy-két terméket sikerült értékesíteni – vagy esetleg annyit sem.
Szárnyal a szükségtelen élvezetek piaca

Szárnyal a szükségtelen élvezetek piaca 

A luxus mindig is drága volt, de most még annál is többe kerül. Így foglalható össze tömören, hogy merre is megy ez a szabad szemmel beláthatatlan piac. És nem csak a hétköznapi emberek „alacsony perspektívájából” tűnik így. Nemrég a rapper világsztár, Kanye West is a „túl drága” kritikával illette a luxuspiac emblematikus márkáját, a Louis Vuittont, holott korábban közös – és nem épp filléres – cipőkollekciót dobott vele a piacra.
A helyek, ahol minden kereskedő szívesen nyitna üzletet

A helyek, ahol minden kereskedő szívesen nyitna üzletet 

A New York-i Fifth Avenue-t – 11 év után - elvesztette első helyét a világ legdrágább bevásárlóközpontjainak rangsorában: a . Hongkong-i Causeway Bay tört az élre. A párizsi Champs-Élysées sugárút jelentős bérleti díj növekedéssel átvette a tokiói Ginza helyét és így jelenleg a harmadik a Cushman & Wakefield Main Streets Across the World tanulmánya szerint.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Kiszámolták, mennyivel mérsékelheti az inflációt a bankszámlák önkéntes díjcsökkentése

Kiszámolták, mennyivel mérsékelheti az inflációt a bankszámlák önkéntes díjcsökkentése 

Az áprilisi inflációs adatban már erősen megjelent az árréstop hatása is. Ugyanakkor a bankok önkéntes díjcsökkenése még nem lépett életbe ezen időszakban.

Pénzszerzés

Felújítási láz lett a magyarokon

Felújítási láz lett a magyarokon  

10-ből 6 magyar szerint most éri meg belevágni a lakásfelújításba, mert úgy vélik, később magasabb költségekkel kellene számolniuk.

Jogi kisokos

Mivel büntethető egy cég?

Mivel büntethető egy cég? 

Gyakori vélekedés, hogy a büntetőjogi felelősség és kockázat kizárólag a magánszemélyeket terheli.

Klímablog

Már most több hetes várólista van a klímaszerelésre

Már most több hetes várólista van a klímaszerelésre 

Az elmúlt évek nyári hőhullámai sorozatos rekordokat döntöttek, és az előrejelzések szerint az idei nyár sem lesz kivétel.

Infokom

Lehull a lepel, mit gondolnak a magyarok a mesterséges intelligenciáról

Lehull a lepel, mit gondolnak a magyarok a mesterséges intelligenciáról 

Az emberek bár egyre többször használják a mesterséges intelligenciát, sokan bizonytalanok az AI-jelenséggel kapcsolatban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo