Luxusmárkák cikkek


Elképesztően nőtt a luxuscikkek forgalma

Elképesztően nőtt a luxuscikkek forgalma 

Az LVMH tavalyi nyeresége 17 százalékkal nőtt.
Az élmény az új reklám

Az élmény az új reklám 

Az emberek sokáig inkább tárgyi javakra költötték a pénzüket, mert azok tartósabbak, így hosszabb ideig szereznek örömet. Friss kutatások szerint azonban ez tévedés, a vásárlók egyre inkább élményt keresnek, ami miatt a marketingesek is átgondolják a stratégiájukat.
Megtilthatja a márka, hogy az Amazonon árulják

Megtilthatja a márka, hogy az Amazonon árulják 

A luxusáruk szállítója megtilthatja a szerződéses forgalmazóinak, hogy az árukat harmadik felek olyan internetes platformjain keresztül értékesítsék, mint például az Amazon – döntött az Európai Unió Bírósága. A luxemburgi testület szerint az ilyen tilalom alkalmas az áruk luxusimázsának megőrzésére.
Nem csak a harmadik világ munkásainak helyzete kétségbeejtő

Nem csak a harmadik világ munkásainak helyzete kétségbeejtő 

Szörnyülködve olvassuk, milyen körülmények között dolgoznak a nemzetközi divatipar munkaerő piramisának alján dolgozó, fejlődő országbeli munkavállalók. Nos, nem kell messzire menni, Magyarországon sem sokkal jobb a helyzet, nekünk is megvannak a "sweatshopjaink".
Az arany ára: emberéletek és környezetszennyezés

Az arany ára: emberéletek és környezetszennyezés 

A luxuscikkek iparának nagy vétke, hogy a beszállítói lánc végén álló aranykitermelők gyakran jogsértő milíciák Afrikában. Az arany ezért számos esetben „konfliktusásványnak” minősül. A problémáról a Dirty Gold War című film ad képet, melyet a Thessaloniki Dokumentumfilmfesztiválon láttunk.
Kis forgalom, nagy haszon

Kis forgalom, nagy haszon 

Nem feltétlenül nélkülözhetetlen a talpon maradáshoz a tömeges értékesítés. Léteznek olyan igencsak jól működő butikok, melyek tulajdonosai akkor sem kezdenek aggódni az üzlet jövőjéért, ha olykor napi egy-két terméket sikerült értékesíteni – vagy esetleg annyit sem.
Szárnyal a szükségtelen élvezetek piaca

Szárnyal a szükségtelen élvezetek piaca 

A luxus mindig is drága volt, de most még annál is többe kerül. Így foglalható össze tömören, hogy merre is megy ez a szabad szemmel beláthatatlan piac. És nem csak a hétköznapi emberek „alacsony perspektívájából” tűnik így. Nemrég a rapper világsztár, Kanye West is a „túl drága” kritikával illette a luxuspiac emblematikus márkáját, a Louis Vuittont, holott korábban közös – és nem épp filléres – cipőkollekciót dobott vele a piacra.
A helyek, ahol minden kereskedő szívesen nyitna üzletet

A helyek, ahol minden kereskedő szívesen nyitna üzletet 

A New York-i Fifth Avenue-t – 11 év után - elvesztette első helyét a világ legdrágább bevásárlóközpontjainak rangsorában: a . Hongkong-i Causeway Bay tört az élre. A párizsi Champs-Élysées sugárút jelentős bérleti díj növekedéssel átvette a tokiói Ginza helyét és így jelenleg a harmadik a Cushman & Wakefield Main Streets Across the World tanulmánya szerint.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A meggazdagodás szabályai

A meggazdagodás szabályai 

Ahogy Máté apostol mondta: "Mert mindenkinek, akinek van, adatik, és megszaporíttatik; a kinek pedig nincsen, attól az is elvétetik, a mije van".
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Páratlan lehetőség vállalkozóknak, közvetlen pénz az uniótól

Páratlan lehetőség vállalkozóknak, közvetlen pénz az uniótól 

Heteken belül több milliárd euró támogatás nyílik meg a zöld beruházásba kezdő vállalatoknak.

Cégblog

A meggazdagodás szabályai

A meggazdagodás szabályai 

Ahogy Máté apostol mondta: "Mert mindenkinek, akinek van, adatik, és megszaporíttatik; a kinek pedig nincsen, attól az is elvétetik, a mije van".


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo