Elképesztően nőtt a luxuscikkek forgalma

Az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, a világ legnagyobb luxuscikk-gyártója 17 százalékkal, 14,08 milliárd euróra növelte tavalyi nyereségét, a bevétele pedig 23 százalékkal, 79,18 milliárd euróra emelkedett.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A folytatódó tevékenységből származó nyereség 23 százalékkal, 21,06 milliárd euróra nőtt - áll a cég közleményében.

Minden jöhet, ami drága (Fotó:Pixabay)
Minden jöhet, ami drága (Fotó:Pixabay)

Jelentős keresletnövekedés volt megfigyelhető Európában, az Egyesült Államokban és Japánban, részben a nemzetközi turizmus élénkülésének köszönhetően. Ázsiában a vállalat eladásai stagnáltak, ami elsősorban azzal függ össze, hogy koronavírus-járvány miatt zárlat volt Kínában a tavalyi év egy nagy részében.

A bevételek árfolyamingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított, úgynevezett organikus növekedése 17 százalék volt tavaly, a bővülés minden üzleti szegmensben meghaladta a 10 százalékot.

Az LVMH divat- és bőráruk szegmensében a bevétel 25 százalékkal, 38,65 milliárd euróra bővült, az organikus növekedés 20 százalék volt.

Az online kiskereskedelmi üzletek (Sephora, DFS és a Le Bon Marche) 26 százalékkal, 14,85 milliárd euróra növelték a bevételt, organikusan pedig 17 százalékkal.

Az órák és ékszerek értékesítése 18 százalékkal, 10,58 milliárd euróra nőtt, organikusan 12 százalék volt az emelkedés.

A parfümökből és kozmetikumokból származó bevétel 17 százalékkal, 7,7 milliárd euróra nőtt, organikusan 10 százalékkal bővült.

Az alkoholos italok értékesítése 19 százalékkal, 7,1 milliárd euróra ugrott, organikusan 11 százalékkal nőtt.

Az LVMH bejelentette azt is, hogy a részvényenkénti éves osztalékot 20 százalékkal, 12 euróra emelte. (MTI)

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo