Elképesztően nőtt a luxuscikkek forgalma

Az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, a világ legnagyobb luxuscikk-gyártója 17 százalékkal, 14,08 milliárd euróra növelte tavalyi nyereségét, a bevétele pedig 23 százalékkal, 79,18 milliárd euróra emelkedett.

A folytatódó tevékenységből származó nyereség 23 százalékkal, 21,06 milliárd euróra nőtt - áll a cég közleményében.

Minden jöhet, ami drága (Fotó:Pixabay)
Minden jöhet, ami drága (Fotó:Pixabay)

Jelentős keresletnövekedés volt megfigyelhető Európában, az Egyesült Államokban és Japánban, részben a nemzetközi turizmus élénkülésének köszönhetően. Ázsiában a vállalat eladásai stagnáltak, ami elsősorban azzal függ össze, hogy koronavírus-járvány miatt zárlat volt Kínában a tavalyi év egy nagy részében.

A bevételek árfolyamingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított, úgynevezett organikus növekedése 17 százalék volt tavaly, a bővülés minden üzleti szegmensben meghaladta a 10 százalékot.

Az LVMH divat- és bőráruk szegmensében a bevétel 25 százalékkal, 38,65 milliárd euróra bővült, az organikus növekedés 20 százalék volt.

Az online kiskereskedelmi üzletek (Sephora, DFS és a Le Bon Marche) 26 százalékkal, 14,85 milliárd euróra növelték a bevételt, organikusan pedig 17 százalékkal.

Az órák és ékszerek értékesítése 18 százalékkal, 10,58 milliárd euróra nőtt, organikusan 12 százalék volt az emelkedés.

A parfümökből és kozmetikumokból származó bevétel 17 százalékkal, 7,7 milliárd euróra nőtt, organikusan 10 százalékkal bővült.

Az alkoholos italok értékesítése 19 százalékkal, 7,1 milliárd euróra ugrott, organikusan 11 százalékkal nőtt.

Az LVMH bejelentette azt is, hogy a részvényenkénti éves osztalékot 20 százalékkal, 12 euróra emelte. (MTI)

Véleményvezér

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo