Elképesztően nőtt a luxuscikkek forgalma

Az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, a világ legnagyobb luxuscikk-gyártója 17 százalékkal, 14,08 milliárd euróra növelte tavalyi nyereségét, a bevétele pedig 23 százalékkal, 79,18 milliárd euróra emelkedett.

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A folytatódó tevékenységből származó nyereség 23 százalékkal, 21,06 milliárd euróra nőtt - áll a cég közleményében.

Minden jöhet, ami drága (Fotó:Pixabay)
Minden jöhet, ami drága (Fotó:Pixabay)

Jelentős keresletnövekedés volt megfigyelhető Európában, az Egyesült Államokban és Japánban, részben a nemzetközi turizmus élénkülésének köszönhetően. Ázsiában a vállalat eladásai stagnáltak, ami elsősorban azzal függ össze, hogy koronavírus-járvány miatt zárlat volt Kínában a tavalyi év egy nagy részében.

A bevételek árfolyamingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított, úgynevezett organikus növekedése 17 százalék volt tavaly, a bővülés minden üzleti szegmensben meghaladta a 10 százalékot.

Az LVMH divat- és bőráruk szegmensében a bevétel 25 százalékkal, 38,65 milliárd euróra bővült, az organikus növekedés 20 százalék volt.

Az online kiskereskedelmi üzletek (Sephora, DFS és a Le Bon Marche) 26 százalékkal, 14,85 milliárd euróra növelték a bevételt, organikusan pedig 17 százalékkal.

Az órák és ékszerek értékesítése 18 százalékkal, 10,58 milliárd euróra nőtt, organikusan 12 százalék volt az emelkedés.

A parfümökből és kozmetikumokból származó bevétel 17 százalékkal, 7,7 milliárd euróra nőtt, organikusan 10 százalékkal bővült.

Az alkoholos italok értékesítése 19 százalékkal, 7,1 milliárd euróra ugrott, organikusan 11 százalékkal nőtt.

Az LVMH bejelentette azt is, hogy a részvényenkénti éves osztalékot 20 százalékkal, 12 euróra emelte. (MTI)

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo