Linképítés cikkek
Linképítés: mi működik és mi nem 2022-ben?
A Google, mint a legtöbb amerikai startup egy garázsból indult útnak, hogy meghódítsa a világot. Napjainkra pedig a valaha volt legnépszerűbb keresőmotorrá vált. A kérdés a kezdetektől fogva az volt, hogyan lehet egy hatalmas adathalmazban megtalálni a releváns információkat. Ez végül egy keresőtechnológiai paradigmaváltásban valósult meg: egy új, algoritmusokra épülő rendszerben, ami univerzálisan hozzáférhető.
Miért működik az inbound marketing, amikor minden más elhasal?
A koronavírus okozta korlátozások és gazdasági nehézségek mindenki számára komoly kihívást jelentenek. Vannak olyan területek ahol teljesen le kellett állni a működéssel, és vannak olyanok is, akikre csak részben volt hatással a pandémiás időszak. A legtöbb vállalkozás a túlélés érdekében kénytelen volt csökkenteni a kiadásait, aminek a két legfőbb elszenvedője egyértelműen a HR és a marketing volt.
A 9 top SEO sikerfaktor 2020-ban
A Google algoritmusa több száz faktort súlyoz újra naponta, és ezekből keveri ki a találati listát.
Linkgyűjtemények: 5 szempont a megfelelő kiválasztásához
Sokszor hallani, hogy a linkgyűjtő oldalak kora lejárt, már nem érdemes ezekre építeni a keresőoptimalizálást. Szakértőnk szerint viszont nem mindegy, milyen oldalról van szó pontosan.
Tiszta lappal indít a Google
Új, évek óta várt algoritmust indított útjára a Google a napokban, amely jelentősen átalakíthatja a keresésekre adott válaszokat. Ezzel egy időben a cég törli az összes korábbi büntetést. Az új algoritmus a spam linkeket elértékteleníti, de nem bünteti érte a weboldal-tulajdonosokat.
Ki felel a weblapon lévő linkekért?
A weboldalak egymásra mutató linkjei mára az alapvető nethasználat részei és a SEO fontos elemei is. De felelősek vagyunk-e azért, hogy a link, amit beágyazunk az oldalunkra, jogszerű tartalomra mutat-e? Szakértőnk segít!
Így kerüljük el a Pingvin haragját
Megfelelő linkek nélkül egyetlen weboldal sem érhet el jó helyezést a Google keresőjében, ám a linképítés komoly kockázatokat is hordoz. Ismerkedjünk meg a Google Pingvin algoritmusával! Szakértőnk segít, hogy feleljünk meg neki.
A linképítés 3 kulcsa
Lehetetlen a Google élmezőnyébe kerülni linképítés nélkül. A honlapra hivatkozó és onnan elérhető linkek ugyanis még mindig megmutatják a webhely megbízhatóságát, hitelességét és aktualitását. Ahhoz, hogy weboldalunk megállja a helyét, a honlapunkra hivatkozó linkeknek 4 pontot kell teljesíteniük.
Linképítés: ezért büntet a Google
A keresőoptimalizáló cégek többsége nagy hangsúlyt fektet a link építésre, de sokan elfelejtik, hogy gyorsan gyarapodó "backlinkek" csak egy bizonyos szintig hatékonyak. Ha ugyanis nem tartunk mértéket, a gyorsan és könnyen jött haszon sokba kerülhet.