Kiterjesztett valóság cikkek
VR-headsettel képzik ki az áruházi munkásokat
Amerika legnagyobb kiskereskedelmi lánca, a Walmart a Facebook virtuálisvalóság-headsetével, az Oculusszal tanítja be a munkásait egy új eszköz kezelésére, írja a Bitport.
Küszöbön a vr-forradalom
Bár a piac az első negyedévben csökkent, az AR- és VR-eszközök forgalmának meredek emelkedésére számíthatunk a következő években – írja a Bitport.
Megszűnt a munkája? Lehet még memória- vagy diéta-coach
A digitalizálással, automatizálással sok gyári munkás, titkárnő, telefonos vagy könyvelő veszítheti el munkáját, de lesznek új foglalkozások: például személyi memória-asszisztens, adat-detektív vagy városok adatforgalmának gondozója...
Világsikerre jutott találmányával a magyar startup
Képzeljük el, hogy turistaként már nem az okostelefont vagy a tabletet nyomogatjuk az utcán, információk után kutatva, hanem különleges szemüvegünk révén megjelenik szemünk előtt a közeli boltok nyitva tartása, az épp aktuális leárazások... Az utca képe telítődik írásos infókkal, csetekkel, képekkel.
Mesterséges Intelligencia = több bevétel
A mesterséges intelligencia is egy üzlet, illetve eszköz a növekedéshez. Mint technológia még fejlődőben van, tehát nagy befektetéseket igényel, ezért igyekeznek a cégek minél hamarabb mérhető anyagi előnyöket learatni az MI-innovációkból.
A gomb már a múlt - a jövő a hang- és testbeszéd
A fogyasztók szerint az eszközöket rövidesen hanglejtésünkkel, arckifejezésekkel és testbeszéddel fogjuk irányítani. A kiterjesztett és virtuális valóságot (AR/VR) felhasználók több mint fele úgy gondolja, hogy a mesterséges intelligenciának köszönhetően a hirdetések már megkülönböztethetetlenek lesznek a tényleges termékektől.
Az autóiparban is hódít a virtuális realitás
A kiterjesztett valóságot, vagyis az augmented reality-t szemünk elé varázsoló headsetekkel könnyebben lehet például autót vagy bármilyen összetett masinát tervezni, aminek megtervezése többezer döntést, választást igényel.
Cégmarketing: van még keresnivalójuk a kis- és középvállalkozásoknak a Facebookon
A közösségi médiás marketing magyar guruja szerint a Facebook egyre inkább azon van, hogy a felhasználó mindent nála csináljon, ide értve a Messengeren történő vásárlást is. Ezzel nagy fejfájást okoz más oldalaknak, de lehetőségek sorát kínálja a kkv-knak. Ezekről is beszélt Lévai Richárd a Piac & Profit Cégmarketing - 2017 konferenciáján.
Így lehet pénzt csinálni a virtuális valóságból
Lehet-e Magyarországról VR startupot építeni? És miért jó, ha többen vannak egy „alomban”? Egyáltalán, mi lesz eladható a virtuális valóságból?
A Pokémon Go lenyomta a Sonyt
A Pokémon Go, a Nintendo új, kiterjesztett valóságra épülő játéka alig két hét alatt totálisan felforgatta a világot. A gyártó cég értéke szárnyal, mára lehagyta Japán legismertebb cégét a Sonyt.