Kisgyerekes anya cikkek


Mekkora esélye van egy kisgyerekes anyukának visszatérni a munkaerőpiacra?

Mekkora esélye van egy kisgyerekes anyukának visszatérni a munkaerőpiacra? 

A fizetések és rugalmas lehetőségek tekintetében is az IT a legerősebb szektor jelenleg, többek között ezért jelent jó karrierutat a kisgyermekes anyukák számára - mutatott rá Patai Krisztina, a Mommy Works Hungary alapítója a Green Fox Academy-vel közös, ‘Mommy works in IT!?’ című meetupjukon. Hegedűs László, a BlackRock HR leadjének tapasztalata szerint a nagyobb cégek több flexibilis lehetőséget kínálnak, míg a kkv-k sokszor az adminisztrációs terhek miatt riadnak vissza a részmunkaidős pozíciók kialakításától.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Jó hírt kaptak a hitelfelvevők

Jó hírt kaptak a hitelfelvevők  

Csökkenhet a banki hiteltörlesztések fedezeteként kötött biztosítások költségszintje és nő azok szolgáltatásainak tartalma.

Pénzszerzés

Egyre nagyobb hitelekbe hajszolják magukat a magyarok

Egyre nagyobb hitelekbe hajszolják magukat a magyarok 

2025-ben a lakáshitelpiacon és a személyi kölcsönök piacán is éves rekord születik.

Jogi kisokos

Hullarabló maffia bukott le Magyarországon

Hullarabló maffia bukott le Magyarországon 

Huszonegy embert gyanúsítanak azzal, hogy törvényes örökös nélkül elhunytak hagyatékát megszerezték.

Cégblog

A fenntarthatóság már a befektetési döntésekben is kiemelt szempont – Klasszis Podcast

A fenntarthatóság már a befektetési döntésekben is kiemelt szempont – Klasszis Podcast 

Beszélgetés Simon Péterrel, a Raiffeisen Alapkezelő vezérigazgatójával, valamint Gyetvai Károly értékesítési vezetővel.

Klímablog

Zöld pénzeső a cégeknek: indul egy hitelprogram

Zöld pénzeső a cégeknek: indul egy hitelprogram  

Zöld Lendület Hitelprogram néven új, átfogó finanszírozási lehetőség érhető el a Magyar Fejlesztési Banknál.

Gazdaság

Letarolta a magyar online piacot a kínai dömping

Letarolta a magyar online piacot a kínai dömping 

120 millió online rendelés 2025-ben, 8 százalékos hazai és 22 százalékos import növekedés.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo