Karácsonyi ajándékok cikkek


Pénzt szeretnénk, de tusfürdőt kapunk

Pénzt szeretnénk, de tusfürdőt kapunk 

A készpénz az az ajándék, amelynek a legtöbben örülnének karácsonyra, de a többség várhatóan szépségápolási terméket kap majd – derül ki a CIB Bank kutatásából. Ugyanakkor a felmérés eredménye szerint egyértelműen a családi együttlét a legfontosabb értéke az ünnepnek, amelyre a válaszadók nagyobb része időben elkezdi a készülődést.
Az utolsó pillanatban veszik az ajándékot a fiatalok

Az utolsó pillanatban veszik az ajándékot a fiatalok 

A fiatalok 90 százaléka ajándékokkal is készül az ünnepekre: a legtöbben a szülőket, partnerüket vagy házastársukat, és a többi családtagjukat ajándékozzák meg. 10-ből 3 fiatal pedig a barátokat is meglepi év végén - derült ki a K&H fiatalok jóléti indexéből.
A törlesztő miatt nem tudunk félretenni

A törlesztő miatt nem tudunk félretenni 

A magyar lakosság 45%-a törleszti hitelét, és noha tisztában vagyunk a takarékoskodás fontosságával, ezt éppen az adósságrendezés miatt nem tudjuk megtenni. A banki szolgáltatásokat nem ismerjük eléggé, és a pénzügyi tudatosság is hiányzik a lakosságból. Minden második adós a lakáskölcsönét törleszti, az áruhitel pedig számottevőbb, mint a gépjármű lízing – derült ki a Jófogás és a GKI közös kutatásából.
A kenyérpirító is menő, de a mobil a sláger karácsonykor

A kenyérpirító is menő, de a mobil a sláger karácsonykor 

Kenyérpirító, vasaló, porszívó, mikró vagy egyéb háztartási kisgép beszerzését majdnem minden ötödik ember tervezi idén karácsonykor, de a sláger még mindig a mobiltelefon. Utóbbi minden harmadik magyar háztartásban kerül majd a karácsonyfa alá. A magyarok fele 25 ezer forintot költ majd ajándékokra, de akad olyan megye is, ahol a 100 ezer forintot is meghaladhatja ez az összeg. Az áruhitelen kívül a személyi hiteleket meglepően kevesen választják ilyenkor, a magyarok nagy többsége saját megtakarításából állja a karácsonyi meglepetések költségeit.
Bejglit eszünk és 130 ezret költünk karácsonykor

Bejglit eszünk és 130 ezret költünk karácsonykor 

Tartjuk a hagyományokat a karácsonyi ünneplés során: majdnem minden család állít karácsonyfát, megajándékozza szeretteit, és fogyaszt bejglit – derült ki a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív kutatásból. A magyarok egy ajándékra átlagosan valamivel kevesebb, mint 7500 forintot fordítanak, és általában hét embert lepnek meg, egy család átlagosan mintegy 132 ezer forintot költ az ünnepekre minden kiadást figyelembe véve. A kutatás szerint a legnagyobb fejtörést az okozza, hogy ki mit kapjon, és mindezt miből finanszírozzuk.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Növekedés, nem túlélés: Hogyan segít a Demján Sándor Tőkeprogram a magyar vállalkozásoknak?

Növekedés, nem túlélés: Hogyan segít a Demján Sándor Tőkeprogram a magyar vállalkozásoknak? 

Egy hitel gyakran komoly kihívást jelent a cégek.

Költségkímélés

Nagy bajban vannak a magyarok, ha otthon vészhelyzet történik

Nagy bajban vannak a magyarok, ha otthon vészhelyzet történik  

A magyarok harmada nem tud bejáratott, megbízható szakemberhez fordulni otthoni műszaki probléma vagy egyéb váratlan javítást, szerelést igénylő helyzet esetén.

Pénzszerzés

Ezentúl nem mindegy, hogy mikor halnak meg a nyugdíjasok

Ezentúl nem mindegy, hogy mikor halnak meg a nyugdíjasok 

A 13. havi nyugdíj kifizetésének módosítása emberiességi aggályokat is felvet.

Cégblog

Eljárást indított a Duolingo-val szemben a Gazdasági Versenyhivatal

Eljárást indított a Duolingo-val szemben a Gazdasági Versenyhivatal  

A gyanú szerint az amerikai vállalat több szempontból is tisztességtelen kereskedelemi gyakorlatot folytat. 

Klímablog

Fontos pályázat rajtol: így szerezhet cégének akár 1 milliárd forintot energiatárolásra

Fontos pályázat rajtol: így szerezhet cégének akár 1 milliárd forintot energiatárolásra 

Hamarosan elindul a pályázat a vállalkozásoknak a Jedlik Ányos Energetikai Programon belül.

Infokom

Gigabefektetés a Google-nél

Gigabefektetés a Google-nél  

A technológiai óriás 5 milliárd fontot fektet be Nagy-Britanniában a következő két évben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo