Good will cikkek


Hűségesek a fogyasztók a társadalmilag elkötelezett márkákhoz

Hűségesek a fogyasztók a társadalmilag elkötelezett márkákhoz 

Egy közvélemény-kutatás szerint a vásárlóknál növeli a márkahűséget az, ha a cégek felvállalnak egy határozott nézetet egy-egy társadalmi kérdésben. A vállalatok politizálása tehát jó „befektetés”.
Értékvezérelt vállalat: a cégvezér egyben küldetésvezér

Értékvezérelt vállalat: a cégvezér egyben küldetésvezér 

A cégvezetők úgy vélik, a társadalomtudatos üzletvitel növeli a vállalat teljesítményét, de még érzik, hogy saját cégüknél lenne mit javítani e téren. Szakadék van a szándékok és a tettek között. Ötletek ennek áthidalására.
Beszólt a Greenpeace a Nestlének plasztikcsomagolás ügyben

Beszólt a Greenpeace a Nestlének plasztikcsomagolás ügyben 

A svájci élelmiszeripari óriáscég 2025-től csakis újrahasznosítható anyagokból állítja elő termékei csomagolását. Tudta, hogy a világosabb színű csomagolást könnyebb újrahasznosítani?
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta

Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta 

Egyszerre jelent jogszabályi terhet és piaci lehetőséget az elektromos autók terjedése.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo