Fodrász cikkek


Fodrászoknál razziáztak a NAV-osok

Fodrászoknál razziáztak a NAV-osok  

A foglalási rendszer online adatai a valós jövedelmek felderítésében is segítettek.
Kötelesség beszélgetni a vevővel

Kötelesség beszélgetni a vevővel 

Otthonukban vagy egy már működő szalonba betársulva is végezhetik tevékenységüket a fodrászok. Mint ahogy a többi szolgáltatásjellegű vállalkozás, a hajszobrászkodás is komoly anyagi és energiabefektetést igényel. Kovács Andrea tíz éve gyakorolja hivatását. A Piac & Profitnak a pálya szépségeiről és nehézségeiről mesélt.
Horror Barbie - „kattanásból” sikeres vállalkozás

Horror Barbie - „kattanásból” sikeres vállalkozás 

Hatalmas fordulatszámon pörög a Horror Barbie szalon tulajdonosa. Bár alig múlt harminc, több mint tíz éve vállalkozó. Azt állítja, nem veszi túl komolyan magát, de már most többet ért el, mint amit sokan egy életre elterveznek.
Az élmény mindig megéri

Az élmény mindig megéri 

Fodrászatokból Dunát lehet rekeszteni, és egyik üzlet olyan, mint a másik. Nem épp az innovációról és az innovátorokról híres ez a szakma. Csakhogy ez nem igaz. Még itt is lehet egyedit, vevőcsalogatót alkotni némi fantáziával és szenvedéllyel. Aki azt gondolja, hogy ha egy fodrászatot látott, már mindet látta, még nem járt olyan szalonban, amely otthonosságra törekszik, és ahol egy vágás után – ha kedve tartja – akár pár taktust is leüthet a zongorán.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem 

Az európaiak nem hajlandók lemondani a nyaralásról: 56 százalékuk hajlandó az autóvásárlást vagy a lakásfelújítást is elhalasztani emiatt.

Pénzszerzés

Beköszöntött a nyár a magyar ingatlanpiacon

Beköszöntött a nyár a magyar ingatlanpiacon  

Az első félévben 6,3 százalékkal több ingatlan tranzakció és 23 százalékos hitelpiaci növekedés.

Klímablog

Új rekordot értek el a vállalatvezetők

Új rekordot értek el a vállalatvezetők  

A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása látványosan javult.

Gazdaság

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem 

Az európaiak nem hajlandók lemondani a nyaralásról: 56 százalékuk hajlandó az autóvásárlást vagy a lakásfelújítást is elhalasztani emiatt.

Társadalom

Globális agyelszívás: Magyarország is harcban áll a tehetségekért

Globális agyelszívás: Magyarország is harcban áll a tehetségekért  

Hová költöznek ma a tehetségek? A világ átalakulóban van, a globális agyelszívás fordulata látszik, és új országok lépnek elő mint vonzó célpontok a magasan képzettek elvándorlásában.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo