értékelés cikkek
Büntetés komment-törlésért: erre GVH-bírságra minden vállalkozásnak figyelni kell
Az elmúlt időszakban jelentősen megnövekedett ételszállítás iránti kereslet miatt a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az ételrendelésre és házhozszállításra szakosodott oldalak kapcsán elemezte, hogy miként kezelik a vásárlói értékeléseket. A GVH megállapításainak és javaslatainak megértését a Cerha Hempel Dezső és Társai Ügyvédi Iroda fogyasztóvédelmi és versenyjogi szakértői igyekeznek segíteni.
Kedvezőnek látják a jövőt a vállalkozások
A vállalkozások továbbra is nagyon kedvezőnek ítélik meg az üzleti klímát a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara szerint. A konjunktúramutató az adatfelvétel kezdete, 1998 óta most a legmagasabb.
A fenntartható cégek a tőzsdén is jobban teljesítettek
A Barron’s amerikai üzleti magazin immár másodszor állította össze százas toplistáját a legfenntarthatóbb amerikai tőzsdei cégekről. Az üzletvitelt közel 200 szempont alapján értékelték. E vállalatok kevesebbet vesztettek értékükből a tavalyi árfolyamzuhanások közepette, mint a Top 100-ba be nem került cégek.
Elsősorban egyéniség vagy, nem típus
Mindenki elsősorban egyén, megismételhetetlen elegye különféle személyiségjegyeknek és csak másodsorban képviselője egy típusnak vagy generációnak. Ennek értelmében nincsenek univerzális receptek arra sem, hogy kit hogyan motiváljunk, terheljünk feladatokkal, kérjünk számon és jutalmazzunk. A generációs különbségekről is sok szó esett a Piac & Profit Csapatépítési trendek – 2019 című konferenciáján.
Így választ mukahelyet az Y és a Z generáció
A rugalmas munkavégzés, az alapfizetés és a munkatársak személye a legfontosabb tényezők a jövő munkavállalói számára leendő munkahelyük kiválasztásakor.
Az egyéniségre, a személyes képességekre kell figyelnie a munkáltatónak
Ma már sokkal inkább az egyéni képességeken és tehetségen alapuló értékelést és ösztönzést igénylik a munkavállalók – mutatnak rá a jelenlegi trendre humán szakemberek.
Hiába finom minden, ha nem halljuk egymás szavát
A nagy zajt kifogásolják az emberek leginkább az éttermek megítélésénél, állapították meg amerikai fogyasztóvédő szervezetek. A tapasztalatot alkalmasint osztja sok magyar étteremlátogató is.
Eladnám a cégem, de nem tudom, mennyit ér
Szinte minden tulajdonos megfontolja a cége eladását egy bizonyos ponton. Azonban még akkor is érdemes tudnia, hogy mennyit ér a vállalkozása a potenciális vevők számára, ha nem feltétlenül szeretné eladni azt – hívja fel a figyelmet Gál Balázs, a Grant Thornton tranzakciós szolgáltatásainak vezetője.
Már rég a mesterséges intelligencia mögött kullogunk
Korunk egyik legizgalmasabb kérdése a mesterséges intelligencia, amely forradalmasíthatja a gazdaságot és mindennapi életünket is. Általában az emberi intelligenciához viszonyítjuk – pedig nem kevés tekintetben az emberi agyat már messze maga mögött hagyta...
Egy szmájliból is tudhatjuk, ha a főnök elégedett
Svájc harmadik legnagyobb bankjánál nem értékelik már évente az alkalmazottak munkáját. A korábbi, merev rendszer helyett vezető és beosztottak gyakori, rugalmas kapcsolata a cél, hogy felkészülhessenek az új kihívásokra.
Az ügyfelek hatalomátvétele visszafordíthatatlan
A közösségi média korában egy felháborodott ügyfél élményének, véleménynek megosztása sokkal nagyobb kárt tud okozni egy márkának, mint korábban bármilyen reklamáció. A CRM-szakma legjobbjai beszéltek a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján a Gundel Étteremben.