Eladásösztönzés cikkek


Így tervezzünk hatékony landing oldalt

Így tervezzünk hatékony landing oldalt 

A profi online jelenlét első lépése a weboldal. Ha viszont leadeket akarunk generálni és eladni, egy jól működő landing page a megoldás. Segítünk, mitől lesz profi!
Értékesítés: 9 tipp, hogy bejussunk a kapun

Értékesítés: 9 tipp, hogy bejussunk a kapun 

A vállalkozók egyik legnagyobb kihívása az új ügyfelek folyamatos toborzása. A legtöbbször csak pár másodpercünk van arra, hogy megnyerjünk valakit. A jobb eredmények eléréséhez mutatunk néhány tippet.
Nem elég, ha a főnök szakértő

Nem elég, ha a főnök szakértő 

A vevők megtartásának alapvető feltétele a minőségi kiszolgálás, amire viszont csak a kellőképpen felkészült, a tudásukat készségesen a vevők rendelkezésére bocsátó kiszolgáló személyzet képes. A munkatársak szigorú kiválasztása ezért elsődleges üzleti érdek.
Többet eladni? Legyen verseny!

Többet eladni? Legyen verseny! 

Az eladások felpörgetéséhez nem kell feltétlenül óriási marketingkampányokat indítani. Sokszor az is elég, ha megtaláljuk a legjobb módszert az értékesítők felpörgetésére. Erre a szakemberek szerint az egyik legjobb: a verseny.
Nem motiválják a gyártók a kiskereskedőket

Nem motiválják a gyártók a kiskereskedőket 

A kis cégek több mint fele nem elégedett a nagykereskedők ösztönzési aktivitásával, megítélésük szerint a nagyvállalatok nem nyújtanak kellő támogatást a vevőszerzésben és az eladás növelésében.
A három legjobb eladásösztönzési gyakorlat

A három legjobb eladásösztönzési gyakorlat 

Az új vevők folyamatos megszerzése a legtöbb vállalkozás számára napi szintű kihívásokat jelent. A gyilkos árversenybe senki nem akar beszállni, de nem is kell! Van más megoldás is. Valamilyen módon viszont kedvet kell csinálnunk a vásárláshoz. Fazekas Krisztián a Sodexo szakértője a Tudatos Vállalkozók Országos Konferenciáján a három legjobban bevált ötletet osztotta meg.
Nem ciki eladni!

Nem ciki eladni! 

Sajnos ma Magyarországon szinte ciki értékesítőként feltűnni valahol. Pedig bárhogy csűrjük-csavarjuk, a cégek eladásból élnek. Ha ez a hozzáállás megváltozna, sokkal sikeresebbek lennének a hazai cégek. Sikeres mentor ad tanácsot!
Vetélkedő vagy nyeremény, melyik éri meg?

Vetélkedő vagy nyeremény, melyik éri meg? 

A fogyasztók a nyeremény reményében hajlandók kipróbálni új termékeket, miközben a marketingakció során tudatosul bennük a termék márkaneve, amely esetleg további vásárlásaikat is befolyásoló tényező lehet. Azonban ezek a promóciók nem mindegy, hogy milyen költséggel járnak a cég számára.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Ezért éri meg, ha újrakötjük lakásbiztosításunkat

Ezért éri meg, ha újrakötjük lakásbiztosításunkat 

Márciusban egy hónapig ismét rendkívüli – biztosítón belüli vagy más társasághoz történő – átkötési lehetőség nyílik a lakásbiztosításoknál.

Pénzszerzés

Hirtelen eltűnt néhány millió a kincstári számlájáról? Itt a magyarázat

Hirtelen eltűnt néhány millió a kincstári számlájáról? Itt a magyarázat 

Tömegek kereshetik kétségbeesetten a pénzüket a Magyar Államkincstárnál.

Cégblog

Amerikai cég ellen vizsgálódik az MNB

Amerikai cég ellen vizsgálódik az MNB  

Megtiltották az OMR OIL LLC-nek, hogy Magyarországon jogosulatlanul bármely, az MNB engedélyéhez vagy bejelentéshez kötött tevékenységet végezzenek.

Klímablog

Fejenként 12 kiló textilhulladék keletkezik az EU-ban évente – ennek most véget vetnének

Fejenként 12 kiló textilhulladék keletkezik az EU-ban évente – ennek most véget vetnének  

Az uniós tagállamok képviselői és az Európai Parlament szerdán átmeneti megállapodást kötött az élelmiszer- és textilhulladék csökkentését szolgáló új szabályokról.

Gazdaság

Hirtelen eltűnt néhány millió a kincstári számlájáról? Itt a magyarázat

Hirtelen eltűnt néhány millió a kincstári számlájáról? Itt a magyarázat 

Tömegek kereshetik kétségbeesetten a pénzüket a Magyar Államkincstárnál.

Infokom

Mitől tartanak igazán az informatikai vezetők?

Mitől tartanak igazán az informatikai vezetők?  

Mindössze a cégek fele számít informatikai büdzséjének bővülésére az idén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo