Digitális értékesítés cikkek


Ne a tetővel kezdjük a ház építését!

Ne a tetővel kezdjük a ház építését! 

Ma már több csatornán is értékesítenie kell egy cégnek ahhoz, hogy versenyben tudjon maradni. Ennek megfelelően az omnichannel értékesítés egyre több kkv működésének a része, azonban minél több csatornánk kommunikálunk, annál nehezebb a fontos információkat átláthatóan kezelni. Egerszegi Krisztián, a MiniCRM cégvezetője szerint nem kell a papírfecnik világából egyből a legmodernebb technológiákra átállni, de el kell kezdeni fokozatosan kilépni a komfortzónánkból, ha a jövőben is sikeresek akarunk lenni.
A digitális értékesítés már nem a letöltött árukról szól

A digitális értékesítés már nem a letöltött árukról szól 

Magyarországon tavaly 6,5 milliárd forintot tettek ki a hangfelvétel-iparból származó bevételek, ami 1,7 százalékos csökkenés az előző évhez képest.
Az egész világgal meg kell küzdeniük a magyar cégeknek

Az egész világgal meg kell küzdeniük a magyar cégeknek 

A magyar online vásárlók 75 százaléka rendszeresen rendel külföldi webáruházakból. A legnépszerűbbek a kínai, németországi, egyesült királyságbeli, és az egyesült államokbeli webshopok. Emellett egyre többen látunk pénzkeresési lehetőséget az e-kereskedelemben: 10% értékesít már nem használt személyes tárgyakat az interneten, és 8% kap online kifizetéseket az interneten nyújtott szolgáltatásokért.
Egyre jobban bízunk a mobilfizetésben

Egyre jobban bízunk a mobilfizetésben 

Az elmúlt egy évben jelentősen nőtt az érdeklődés a mobilfizetések iránt. Egy friss kutatásból kiderült, hogy a fogyasztóknak a mobilfizetésről már nem a biztonsági kérdések jutnak eszükbe, hanem az új, továbbfejlesztett digitális lehetőségek.
Miért bukhat meg a sokcsatornás értékesítés?

Miért bukhat meg a sokcsatornás értékesítés? 

Az informatikai és marketingvezetők együttműködése lesz a sikeres értékesítési stratégia kulcsa a technológia és az új média területén. A „digitalizált” versenyhelyzetben a kooperáció kudarcát sok esetben a nem megfelelő menedzsment-kommunikáció okozza.
Nagy ugrás előtt áll a digitális média

Nagy ugrás előtt áll a digitális média 

Duplájára nőhet piaci részesedése a szektorban a következő három évben az iparág vezető döntéshozói szerint – derül ki az Ernst & Young legfrissebb felméréséből. A világ legnagyobb szórakoztatóipari és médiavállalatainak vezetői szerint a legtöbb lehetőség jelenleg a táblagépekben rejlik.
Nem csak ártanak a kalózok a digitális zenepiacon?

Nem csak ártanak a kalózok a digitális zenepiacon? 

Az Európai Bizottság kutatóközpontja által készített tanulmány szerint az illegális letöltések nem feltétlenül gyakorolnak negatív hatást a digitális zeneértékesítésre.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta

Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta 

Egyszerre jelent jogszabályi terhet és piaci lehetőséget az elektromos autók terjedése.

Pénzszerzés

Adventi csúcsfizetések: soha nem látott órabéreket kínálnak a slágermunkákért

Adventi csúcsfizetések: soha nem látott órabéreket kínálnak a slágermunkákért 

A nyári csúcsidőszak mellett a novembertől január elejéig tartó hónapok számítanak a legforgalmasabbnak a diák- és nyugdíjas foglalkoztatásban.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Gazdaság

Meglepő fordulat: így tarolnának a magyar vállalkozások 2026-ban

Meglepő fordulat: így tarolnának a magyar vállalkozások 2026-ban  

A Magyar Marketing Fesztivál szervezői idén is – immár 13. alkalommal – elkészítették a KKV Marketing Felmérés című kutatást.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo