Digitális értékesítés cikkek


Ne a tetővel kezdjük a ház építését!

Ne a tetővel kezdjük a ház építését! 

Ma már több csatornán is értékesítenie kell egy cégnek ahhoz, hogy versenyben tudjon maradni. Ennek megfelelően az omnichannel értékesítés egyre több kkv működésének a része, azonban minél több csatornánk kommunikálunk, annál nehezebb a fontos információkat átláthatóan kezelni. Egerszegi Krisztián, a MiniCRM cégvezetője szerint nem kell a papírfecnik világából egyből a legmodernebb technológiákra átállni, de el kell kezdeni fokozatosan kilépni a komfortzónánkból, ha a jövőben is sikeresek akarunk lenni.
A digitális értékesítés már nem a letöltött árukról szól

A digitális értékesítés már nem a letöltött árukról szól 

Magyarországon tavaly 6,5 milliárd forintot tettek ki a hangfelvétel-iparból származó bevételek, ami 1,7 százalékos csökkenés az előző évhez képest.
Az egész világgal meg kell küzdeniük a magyar cégeknek

Az egész világgal meg kell küzdeniük a magyar cégeknek 

A magyar online vásárlók 75 százaléka rendszeresen rendel külföldi webáruházakból. A legnépszerűbbek a kínai, németországi, egyesült királyságbeli, és az egyesült államokbeli webshopok. Emellett egyre többen látunk pénzkeresési lehetőséget az e-kereskedelemben: 10% értékesít már nem használt személyes tárgyakat az interneten, és 8% kap online kifizetéseket az interneten nyújtott szolgáltatásokért.
Egyre jobban bízunk a mobilfizetésben

Egyre jobban bízunk a mobilfizetésben 

Az elmúlt egy évben jelentősen nőtt az érdeklődés a mobilfizetések iránt. Egy friss kutatásból kiderült, hogy a fogyasztóknak a mobilfizetésről már nem a biztonsági kérdések jutnak eszükbe, hanem az új, továbbfejlesztett digitális lehetőségek.
Miért bukhat meg a sokcsatornás értékesítés?

Miért bukhat meg a sokcsatornás értékesítés? 

Az informatikai és marketingvezetők együttműködése lesz a sikeres értékesítési stratégia kulcsa a technológia és az új média területén. A „digitalizált” versenyhelyzetben a kooperáció kudarcát sok esetben a nem megfelelő menedzsment-kommunikáció okozza.
Nagy ugrás előtt áll a digitális média

Nagy ugrás előtt áll a digitális média 

Duplájára nőhet piaci részesedése a szektorban a következő három évben az iparág vezető döntéshozói szerint – derül ki az Ernst & Young legfrissebb felméréséből. A világ legnagyobb szórakoztatóipari és médiavállalatainak vezetői szerint a legtöbb lehetőség jelenleg a táblagépekben rejlik.
Nem csak ártanak a kalózok a digitális zenepiacon?

Nem csak ártanak a kalózok a digitális zenepiacon? 

Az Európai Bizottság kutatóközpontja által készített tanulmány szerint az illegális letöltések nem feltétlenül gyakorolnak negatív hatást a digitális zeneértékesítésre.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Pénzszerzés

Részletek a kormány új csodafegyveréről

Részletek a kormány új csodafegyveréről  

Hétfőtől hét termék egységesen 3 százalékos fix kamattal érhető el a hazai vállalkozásoknak a Széchenyi Kártya Program keretében.

Cégblog

Hónapok óta nem jött ilyen gyenge japán adat

Hónapok óta nem jött ilyen gyenge japán adat  

A japán gazdasági teljesítmény lassuló ütemben nőtt szeptemberben.

Gazdaság

Részletek a kormány új csodafegyveréről

Részletek a kormány új csodafegyveréről  

Hétfőtől hét termék egységesen 3 százalékos fix kamattal érhető el a hazai vállalkozásoknak a Széchenyi Kártya Program keretében.

Infokom

Milliókba kerülhet egy gyenge jelszó

Milliókba kerülhet egy gyenge jelszó  

Ma már egyre gyakrabban kerülnek célkeresztbe a gyárak, és a kritikus infrastruktúra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo