Nagy ugrás előtt áll a digitális média

Duplájára nőhet piaci részesedése a szektorban a következő három évben az iparág vezető döntéshozói szerint – derül ki az Ernst & Young legfrissebb felméréséből. A világ legnagyobb szórakoztatóipari és médiavállalatainak vezetői szerint a legtöbb lehetőség jelenleg a táblagépekben rejlik.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A nagy lehetőség a táblagépekben van – Kép: SXC

„Az iparág vezetői szerint a digitális médiában rendkívül komoly növekedési potenciál rejlik mind a bevételek, mind a profit tekintetében. Különösen izgalmas üzleti lehetőséget kínálnak a digitális ökoszisztémák, az olyan rendszerek, amelyekben teljesen integrálódnak a szolgáltatások és az eszközök. Minél többet használják ezeket a fogyasztók, a szolgáltatók annál több releváns információhoz jutnak szokásaikról, így minden korábbinál hatékonyabb marketing- és reklámkampányokat indíthatnak, valamint személyre szabott szolgáltatásokat kínálhatnak” – mondta Havas István, az Ernst & Young vezérigazgatója egy felmérésük kapcsán. (Egy másik felmérés is azt igazolja, hogy robbanásszerűen nő a tabletek és okostelefonok piaca.)

A válaszadók kétharmada szerint a digitális média tíz százalékkal növelheti bevételeiket a következő három évben. Mintegy felük pedig úgy nyilatkozott, hogy profitjuk is átlagosan tíz százalékkal növekszik majd ennek köszönhetően. 2015-re a digitális média adhatja majd a szektor bevételeinek több mint 20 százalékát – derül ki a jelentésből.

A táblagépek jelentik a növekedés motorját

A világ vezető szórakoztatóipari és médiavállalatainak döntéshozói szerint a táblagépek lesznek a legnagyobb hatással az ágazatra a következő három évben. A listában ezt az okostelefonok és a felhő alapú szolgáltatások követik. A válaszadók mindegyike egyetértett abban, hogy a mobileszközöknek van a legnagyobb szerepük a tartalomfogyasztás ösztönzésében – mutat rá a felmérés.

A megkérdezettek többsége szerint jelenleg a legnagyobb kihívást az jelenti, hogy a médiacégek rábírják a fogyasztókat a méltányos árak megfizetésére. Második helyen a szellemi tulajdon menedzsmentje, a harmadikon a beszállítói lánc optimalizálása szerepel – derül ki a felmérésből.

A vállalati igények rendezik át az infokompiacot
A távközlési – leggyakrabban mobil – eszközök fejlődését jellemzően a végfelhasználói kereslet irányítja; ezek az eszközök az üzleti, irodai környezetbe is főként a gyártók tevékenysége révén épülnek be. Kevés szó esik azonban a távközlési és informatikai háttérrendszerek vállalati ügyféloldalán lezajló változásokról, amelyek egyre nagyobb mértékben közelítik egymáshoz a két iparágat.

Véleményvezér

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.
Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben

Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben 

A betegek is pórul járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo