árképzés cikkek


Hogyan lőhetjük be az árat helyesen?

Hogyan lőhetjük be az árat helyesen? 

A legtöbb vállalkozásnak nincs tudatos árstratégiája, legtöbbször 4-5 alapvetően hibás, de nagyon elterjedt módszer alapján “lövik be” az áraikat, és így gyakran lemondanak a magasabb profit tartalmú árazási lehetőségekről, megfosztva magukat a nyereség növelésétől. Földi Miklós szakértői segítségével megmutatjuk a hibákat és a lehetőségeket.
Ezt ne hagyja ki: ingyenes informatikus képzés indul

Ezt ne hagyja ki: ingyenes informatikus képzés indul 

A Magyar Telekom tavaly márciusban közölt összesítése szerint mintegy 300 ezer ember dolgozik a magyarországi infokommunikációs szektorban, ugyanakkor mintegy 15 ezer szakember hiányzik. A szektor velük 400 milliárd forintnyi GDP többletet állíthatna elő a cég számításai szerint.
Így kezdjünk neki az árazásnak

Így kezdjünk neki az árazásnak 

Ha kevés a bevétel, sok vállalkozó hajlamos a piacot szidni. Pedig nem biztos, hogy az a hibás. Ha nem megfelelően árazunk, könnyen lehet, hogy csak magunk tehetünk róla, ha nem szárnyal a cég.
Vállalkozás két kerékre építve

Vállalkozás két kerékre építve 

Mihez kezd valaki, ha nem talál egy jó játékboltot a környékén? Hogyan kerül egy magyar kerékpár Finnországba? És hogyan lesz a mindenkinek megfizethető gyerekbringából sikeres vállalkozás? Erről beszélgettünk Székely Áronnal, a tanulobicikli.hu alapítójával.
Hogyan árazzunk?

Hogyan árazzunk? 

Ha a „legyünk mi a legolcsóbbak” árazási stratégiát követjük, kész is van a fenntarthatatlan cég. Az akciózáson kívül még legalább 15 mód létezik, amelyek vonzóvá teszik az árainkat ügyfeleink számára. A felsorolt árprezentálások nem minden cégnél, nem minden terméknél, nem minden árkategóriánál és nem minden célpiacon működnek ugyanúgy, hisz univerzális megoldások nincsenek, de irányokat mutatnak.
Négy tipp, hogy jó áron adjuk a terméket!

Négy tipp, hogy jó áron adjuk a terméket! 

A legtöbb kisvállalkozás vagy költség, vagy konkurensei árak alapján szabja meg a saját árait, ám ez a módszer árversenyt és csökkenő profitot eredményezhet. Íme néhány szempont, amit érdemes figyelembe vennünk.
A túl alacsony ár senkinek nem jó

A túl alacsony ár senkinek nem jó 

A tisztességtelen forgalmazói magatartás hosszú távon magasabb árakhoz, szűkebb kínálathoz, adott esetben környezetvédelmi és emberi jogi problémákhoz vezet a Tudatos Vásárlók Egyesületének a nagykereskedelmi láncok árlenyomó hatását vizsgáló szimpóziuma szerint.
Ne fussunk a pénzünk után!

Ne fussunk a pénzünk után! 

Vállalkozóként valószínűleg többen voltak már abban a helyzetben, hogy dolgoztak, úgy érezték, megy az üzlet, mennek az eladások, a forgalom látszólag szépen alakul, ennek ellenére soha nincs pénz éppen arra, amire kéne, mi több, a vállalkozás tőkéje egyre csak fogy. Nemhogy pénzt nem hoz, hanem pénzt kell beletenni ahhoz, hogy működni tudjon. Amíg van miből. Szakértőnk segít, hogy lehet elkerülni ezt az áldatlan állapotot.
Egy jó sztori a jó ár kulcsa

Egy jó sztori a jó ár kulcsa 

Amikor a cégvezetők meghatározzák termékeik árát, akkor általában a saját költségeiket, valamint a versenytársak árait veszik figyelembe. Csak arról feledkeznek meg, hogy egy jó sztorit körítsenek a termék köré.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon  

Magyarországon nőtt a második legnagyobb arányban a tisztán elektromos autók értékesítése márciusban.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Cégblog

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest  

A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek alapján a magyar gazdaság gyengébben áll a többi régiós országhoz képest.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo