Adómegállapítás cikkek


Ágyékmutagotó platformból a világpolitikusok szócsöve: Snapchat-sztori

Ágyékmutagotó platformból a világpolitikusok szócsöve: Snapchat-sztori 

A 13-24 éves korosztály egyfolytában a Snapchaten lóg. A világsikert befutó csetapp pikantériája, hogy eredetileg szexchatre találták ki. Ezért alakították ki úgy, hogy azonnal törlődnek róla az üzenetek. Mára viszont már a politika már használja a holnap szavazóinak eléréséhez. A cégek is nagy fantáziát látnak e platformban, hogy itt cserkésszék be fiatal fogyasztóikat.
Ugyanazok a hibák a bevallásokban

Ugyanazok a hibák a bevallásokban 

Március végéig mintegy 890 ezer adózó nyújtotta be maga a személyijövedelemadó-bevallását, több mint 300 ezren kérték a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) közreműködését, és mintegy 220 ezren töltötték ki a bevallási nyilatkozatot, ami az idei év újdonságaként adóhatósági adómegállapítást jelent.
Egy kedvezmény, amibe még Brüsszel sem tud belekötni

Egy kedvezmény, amibe még Brüsszel sem tud belekötni 

Az Európai Unió több tagállama ismeri az ún. feltételes adómegállapítás (ruling) rendszerét. Ennek révén azonban több tagország óriási kedvezményeket adott egyes cégeknek. Ez nálunk nem történhetne meg.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo