A reklámszpotok 3,7 százalékában emelték ki a hirdetett termék vagy szolgáltatás valamely divatos tulajdonságát: a hirdetések 57,3 százalékában jelent meg a „fenntartható termék” jelzés, a kereskedelmi közlemények 34,5 százaléka népszerűsített valamilyen növényi eredetű vagy vegán terméket. Az első ízben adásba szerkesztett reklámok 3,8 százalékában jelent meg a környezetvédelem ügye.
Meglepő, hogy hol nem foglalkoznak a nyugdíjasokkal
A reklámokban minimálisan szerepet kapnak.
Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?
Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!
2025. június 25. 15:30
Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint
Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség
Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.