A reklámszpotok 3,7 százalékában emelték ki a hirdetett termék vagy szolgáltatás valamely divatos tulajdonságát: a hirdetések 57,3 százalékában jelent meg a „fenntartható termék” jelzés, a kereskedelmi közlemények 34,5 százaléka népszerűsített valamilyen növényi eredetű vagy vegán terméket. Az első ízben adásba szerkesztett reklámok 3,8 százalékában jelent meg a környezetvédelem ügye.
Meglepő, hogy hol nem foglalkoznak a nyugdíjasokkal
A reklámokban minimálisan szerepet kapnak.
Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök
Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos
Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében
A ketchup ártalmatlannak bizonyult.

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra
Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.

Atrocitás érte a prágai magyar nagykövetséget, miután Orbán Viktor az oroszok győzelméről beszélt
Orbán Viktor ellenszenves Európában.