Koronavírus: több bajba jutott területen is összefogtak a cégek

Segítségnyújtási hullám van kibontakozóban. Az Alright Communications összegyűjtött néhány szektort, ahol összefogtak a cégek.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A vendéglátás és turizmus egyik érintett területe az esküvőszervezés, itt az Esküvőtippek.hu platform egyebek mellett ingyenessé tette a regisztrációt a szolgáltatók számára.

A kocsmák és a kisüzemi sörgyártók is komoly gyomrost kaptak a járvány miatt, így a MONYO Brewing elindította a #mentsmegegycsapost kampányt, amelynek keretében egy italcsomagot állítottak össze, és az ennek eladásaiból befolyó összeget arra fordították, hogy vendéglátóhely-partnereiket támogassák. Az akcióhoz azóta csatlakozott a Horizont Brewing is, ahol a vásárlók maguk választhatják ki, hogy melyik kocsmának szeretnének segíteni a megvásárolt csomag árával.

A színházak bezártával megszűnt (vagy jelentősen csökkent) a színészek és más színházi dolgozók jövedelmi forrása, és különösen nehéz helyzetbe kerültek azok a művészek, akik eddig szabadúszó tevékenységet folytattak, így nem volt állandó szerződésük valamelyik intézménnyel. Az ő megsegítésükre jött létre például a Színházi Szolidaritási alap, amelynek alapító tagjai a Thália Színház társulatának tagjai: Kálomista Gábor igazgató és Schell Judit művészeti vezető. A támogatási alapnak magánszemélyek és színészek is tehetnek felajánlást, az így befolyt összeget később szétosztják a rászoruló színészek, zenészek és táncosok között.

A független taxisok önkéntes alapon kezdtek szerveződni, a Forgó Betti által létrehozott Facebook csoportban egészségügyi dolgozók a taxisoknak jelezhetik, hogy szükségük lenne egy fuvarra a munkahelyükre, akik ezután ingyenesen elszállítják őket.

Szintén nehéz helyzetbe kerültek a zenészek és az iparági dolgozók, őket a Hangfoglaló Program keretében támogatják, a #mertkelladal hashtaggel futó kampány, amely arra biztatja a magyarokat, hogy használják a fizetős streaming szolgáltatókat és hallgassanak magyar dalokat jogtiszta platformokon. A kampányhoz azóta  sorban csatlakoznak koncerthelyszínek, partiformátumok és zenészek.

A Pszichoforyou a pszichológiai szakcikkek mellett közzétette olyan önkéntes szakemberek listáját is, akik a járvány ideje alatt pro bono ajánlottak fel 3-5 alkalmas segítő, támogató beszélgetéseket.

Véleményvezér

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo