Kerüljön a neve a Heineken palackra!

Fennállásának közelgő 140. évfordulója alkalmából a Heineken rendhagyó nemzetközi design versenyt hirdet. A világ minden tájáról kreatív tehetségeket invitál, hogy a közösségi média segítségével tervezzék meg a jövő palackját. A pályázat témája: Hogyan fognak kapcsolatot tartani egymással az emberek a következő 140 évben? A nyertes páros palackja 2013-ban bejárja a világot. Beadási határidő: 2012. január 31.

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A HEINEKEN® pályázata lehetőséget ad bárkinek arra, hogy beírja magát a holland sörgyártó történelmébe. A résztvevőnek nincs más dolga, mint saját palack-tervét feltölteni a márka Facebook oldalára, ott keresni egy partnert, akivel ötleteiket összeolvasztva alkotják meg a jövő palack design-ját. A nyertes páros alkotása 2012 decemberétől lesz kapható különleges exkluzív csomagokban a világ minden pontján. A nevük pedig szerepelni fog az üvegen.

A pályázat minden eleme a Heineken Facebook oldalán koncentrálódik. Innen lehet letölteni a beküldéséhez szükséges segédletet és eszköztárat, a pályázó itt töltheti fel művét és itt kereshet magának tervező-partnert. A pályázatot csak akkor tekintik befejezettnek, ha a pályázó kiválasztja a neki leginkább tetsző társtervet. Ettől kezdve a két terv együtt, párként szerepel majd a versenyben.

A kultúra és design világából egy nemzetközi zsűri fogja figyelni a galériát, abban a reményben, hogy megtalálják a jövő klasszikusát. Evan Orensten, a Cool Hunting társalapítója és vezető szerkesztője, Mark Dytham, a PechaKucha nemzetközi kreatív hálózat társalapítója, valamint Mark van Iterson, a Heineken tervező csapatának nemzetközi vezetője fogja kiválasztani a három döntőst, akik közül kikerül a következő limitált szériájú palack tervének győztese.

„A Heineken 1873-as fennállása óta folyamatosan összehozza az embereket a társasági eseményeken, ezért nem is találhatnánk jobb módot a jövő üvegének megtervezésére, mint a közösségi média izgalmas világát. A „Limited Edition" pályázat bárkinek megteremti a lehetőséget, hogy megkeresse a tökéletesen passzoló design-partnerét és ketten együtt különleges helyet foglaljanak el a Heineken jövőjében." - tette hozzá Bram Westenbrink, a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. marketing igazgatója.

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo