Kerüljön a neve a Heineken palackra!

Fennállásának közelgő 140. évfordulója alkalmából a Heineken rendhagyó nemzetközi design versenyt hirdet. A világ minden tájáról kreatív tehetségeket invitál, hogy a közösségi média segítségével tervezzék meg a jövő palackját. A pályázat témája: Hogyan fognak kapcsolatot tartani egymással az emberek a következő 140 évben? A nyertes páros palackja 2013-ban bejárja a világot. Beadási határidő: 2012. január 31.

A HEINEKEN® pályázata lehetőséget ad bárkinek arra, hogy beírja magát a holland sörgyártó történelmébe. A résztvevőnek nincs más dolga, mint saját palack-tervét feltölteni a márka Facebook oldalára, ott keresni egy partnert, akivel ötleteiket összeolvasztva alkotják meg a jövő palack design-ját. A nyertes páros alkotása 2012 decemberétől lesz kapható különleges exkluzív csomagokban a világ minden pontján. A nevük pedig szerepelni fog az üvegen.

A pályázat minden eleme a Heineken Facebook oldalán koncentrálódik. Innen lehet letölteni a beküldéséhez szükséges segédletet és eszköztárat, a pályázó itt töltheti fel művét és itt kereshet magának tervező-partnert. A pályázatot csak akkor tekintik befejezettnek, ha a pályázó kiválasztja a neki leginkább tetsző társtervet. Ettől kezdve a két terv együtt, párként szerepel majd a versenyben.

A kultúra és design világából egy nemzetközi zsűri fogja figyelni a galériát, abban a reményben, hogy megtalálják a jövő klasszikusát. Evan Orensten, a Cool Hunting társalapítója és vezető szerkesztője, Mark Dytham, a PechaKucha nemzetközi kreatív hálózat társalapítója, valamint Mark van Iterson, a Heineken tervező csapatának nemzetközi vezetője fogja kiválasztani a három döntőst, akik közül kikerül a következő limitált szériájú palack tervének győztese.

„A Heineken 1873-as fennállása óta folyamatosan összehozza az embereket a társasági eseményeken, ezért nem is találhatnánk jobb módot a jövő üvegének megtervezésére, mint a közösségi média izgalmas világát. A „Limited Edition" pályázat bárkinek megteremti a lehetőséget, hogy megkeresse a tökéletesen passzoló design-partnerét és ketten együtt különleges helyet foglaljanak el a Heineken jövőjében." - tette hozzá Bram Westenbrink, a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. marketing igazgatója.

Véleményvezér

Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo