Így még a turistaosztály is kényelmesebb lehet

Egyre többen repülnek, az ülések kisebbek, turistaosztályon egyre nehezebb kényelmesen utazni. Ha a Smartertravel tanácsait megfogadjuk, utunk kellemesebb lehet.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Ha kettesben utazunk, foglaljuk le az egyik ülést az ablak mellett, a másikat a folyosónál. Ha szerencsénk van, üres marad a középső hely, és kényelmesen ülhetünk – ha pedig jön utas, az feltehetően szívesen elcseréli helyét, így egymás mellé kerülhetünk.

Kép: Pixabay

Nem biztos, hogy jó ötlet a legelső sorban kérni helyet. Igaz, hogy ott kinyújthatjuk a lábunkat, ugyanakkor azonban kézicsomagunkat, kis táskánkat nem tudjuk egy előttünk lévő ülés alá rejteni, így mindent be kell rakni a fejünk feletti csomagtérbe (ha ugyan van még ott hely), és aztán mindenért felállni, amire szükségünk van.

Vigyünk magunkkal zajszűrős fejhallgatót, ha ki akarjuk iktatni a szomszédok ostoba fecsegését vagy a gyereksírást. Ráadásul – oxfordi kutatók szerint – az étel és az ital is jobban fog ízleni: megállapításuk szerint a gép hajtóműveinek zaja csökkenti az ízek és az illatok iránti érzékenységünket.

Amerikába és Ázsiába is repülhetünk fapadossal
A fapados légitársaságok sikere után a tengerentúli forgalomban is megjelentek az olcsóbb versenytársak és hasonló sikerre számítanak: hosszabb távon minden második utas leszállított áron repülhet majd Amerikába vagy Ázsiába.

Vegyünk fel az útra kompressziós harisnyát. Lábunk, lábszárunk jobban érzi magát benne, és segít megelőzni a mélyvénás trombózist, amely a hosszú légi utakon fenyeget, ha sokáig nem mozgunk.

Ha aludni akarunk, kérjünk ablak melletti helyet, ott ülünk a legnyugodtabban – és vigyünk magunkkal szemtakarót. Így még az előtt elalhatunk, hogy az utaskísérők – jóval a felszállás után – lecsökkentik a kabinvilágítás fényerejét.

Öltözködjünk repülőútra rétegesen, Az egyik gépben meleg van, a másikat fagyosra hűtik. Egy-két réteg eltávolításával vagy felvételével megoldhatjuk a helyzetet.

Repüljünk lehetőség szerint a reggeli órákban. A gépek általában nagyobb léglökésekkel találkoznak a nap későbbi szakaszaiban, amikor a föld felmelegedik, és a viharok is gyakoribbak délután.

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo