Így még a turistaosztály is kényelmesebb lehet

Egyre többen repülnek, az ülések kisebbek, turistaosztályon egyre nehezebb kényelmesen utazni. Ha a Smartertravel tanácsait megfogadjuk, utunk kellemesebb lehet.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ha kettesben utazunk, foglaljuk le az egyik ülést az ablak mellett, a másikat a folyosónál. Ha szerencsénk van, üres marad a középső hely, és kényelmesen ülhetünk – ha pedig jön utas, az feltehetően szívesen elcseréli helyét, így egymás mellé kerülhetünk.

Kép: Pixabay

Nem biztos, hogy jó ötlet a legelső sorban kérni helyet. Igaz, hogy ott kinyújthatjuk a lábunkat, ugyanakkor azonban kézicsomagunkat, kis táskánkat nem tudjuk egy előttünk lévő ülés alá rejteni, így mindent be kell rakni a fejünk feletti csomagtérbe (ha ugyan van még ott hely), és aztán mindenért felállni, amire szükségünk van.

Vigyünk magunkkal zajszűrős fejhallgatót, ha ki akarjuk iktatni a szomszédok ostoba fecsegését vagy a gyereksírást. Ráadásul – oxfordi kutatók szerint – az étel és az ital is jobban fog ízleni: megállapításuk szerint a gép hajtóműveinek zaja csökkenti az ízek és az illatok iránti érzékenységünket.

Amerikába és Ázsiába is repülhetünk fapadossal
A fapados légitársaságok sikere után a tengerentúli forgalomban is megjelentek az olcsóbb versenytársak és hasonló sikerre számítanak: hosszabb távon minden második utas leszállított áron repülhet majd Amerikába vagy Ázsiába.

Vegyünk fel az útra kompressziós harisnyát. Lábunk, lábszárunk jobban érzi magát benne, és segít megelőzni a mélyvénás trombózist, amely a hosszú légi utakon fenyeget, ha sokáig nem mozgunk.

Ha aludni akarunk, kérjünk ablak melletti helyet, ott ülünk a legnyugodtabban – és vigyünk magunkkal szemtakarót. Így még az előtt elalhatunk, hogy az utaskísérők – jóval a felszállás után – lecsökkentik a kabinvilágítás fényerejét.

Öltözködjünk repülőútra rétegesen, Az egyik gépben meleg van, a másikat fagyosra hűtik. Egy-két réteg eltávolításával vagy felvételével megoldhatjuk a helyzetet.

Repüljünk lehetőség szerint a reggeli órákban. A gépek általában nagyobb léglökésekkel találkoznak a nap későbbi szakaszaiban, amikor a föld felmelegedik, és a viharok is gyakoribbak délután.

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo