Duplázott a SZÉP kártya az év első felében

Több mint duplájára emelkedett az új OTP Széchenyi Pihenőkártya birtokosainak száma 2017 első felében. Amíg tavaly június 30-ig 65 ezer új kártyabirtokost regisztráltak, addig az idei első hat hónapban mintegy 131 ezer új plasztiklapot rendeltek a munkáltatók dolgozóik számára. Az immáron több mint 1,2 millió kártyabirtokos az elmúlt hat évben 315 milliárd forintot költött a saját és családja pihenésére.

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Hat évvel ezelőtt, 2011 júliusában kezdődött el a belföldi turizmust alapjaiban megreformáló történet, hiszen ekkor adták át az első OTP SZÉP kártyát. Azóta a kártyabirtokosok száma meghaladta az 1,2 milliót. Csak 2017-ben már mintegy 131 ezer új munkavállaló kapott kézhez ilyen kártyát. Ez a bővülés több mint kétszerese a tavaly év elején mért értéknek. Az elmúlt hat évben összesen 315 milliárd forintot költöttek a kártyabirtokosok a belföldi szállás- és vendéglátóhelyeken.

Kép: OTP

Munkáltatói oldalon szintén hasonlóan nagy érdeklődés tapasztalható az OTP SZÉP kártyák iránt. Az idei év első felében 1100 új vállalat, vállalkozás tette elérhetővé dolgozói számára a legnépszerűbb elektronikus cafeteriajuttatást. Ez jelentős emelkedés a 2016. júniusi 660-hoz képest. Az új csatlakozókkal együtt összesen több mint 19 400 munkáltatónál érhető el az OTP Csoport által kibocsátott kártya. Az elmúlt hat évben több mint 358 milliárd forintot töltöttek fel a munkáltatók a kártyákra.

„Hatalmas élmény volt számunkra, hogy az első OTP SZÉP kártya átadása óta eltelt hat évben a szemünk előtt nőtte ki magát a juttatás Magyarország egyik legnépszerűbb és legmeghatározóbb cafeteriamegoldásává. Büszkék vagyunk arra, hogy több mint 1,2 millió kártyabirtokosnak és családjaiknak járulhattunk hozzá a belföldi pihenéséhez, szórakozásához. A kártyabirtokosok az ország több mint 30 000 elfogadóhelyén használhatják fel a plasztikokon felhalmozott juttatásaikat, a wellness szállodáktól kezdve a tóparti büfékig” – összegezte az elmúlt éveket Vargáné Jandrasits Ildikó, az OTP Bank Cafeteria üzletágvezetője.

Bátrabban nyúltunk a SZÉP-kártyához
2016-ban július végéig több mint 10 százalékos növekedést mutat a SZÉP-kártya költések összege az előző év azonos időszakához képest, a kártyakibocsátók adatai szerint a nagyobb összegeket a nyári szezonban költik el a kártyabirtokosok, a legnépszerűbb a vendéglátás alszámla - derült ki a kártyakibocsátók adataiból.
Az év első hat hónapjában a munkáltatói feltöltéseken is érezni lehetett a bővülést, hiszen az egy évvel korábbi értékhez képest több mint 8 százalékkal nőtt a három alszámlára érkező juttatások összege. A 2017-es évben eddig összesen 47,8 milliárd forintnyi OTP SZÉP kártyás juttatással támogatták dolgozóikat a vállalatok. A munkavállalók gyakran nyúlnak kártyájuk után, hiszen idén már megközelítőleg 38 milliárd forintnyi juttatást használtak fel, jellemzően étkezésre, nyári szállások lefoglalására és fesztiváljegyekre.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.
180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja

180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja 

A politikusok némelyike felülmúlja a szélkakasokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo