Hat évvel ezelőtt, 2011 júliusában kezdődött el a belföldi turizmust alapjaiban megreformáló történet, hiszen ekkor adták át az első OTP SZÉP kártyát. Azóta a kártyabirtokosok száma meghaladta az 1,2 milliót. Csak 2017-ben már mintegy 131 ezer új munkavállaló kapott kézhez ilyen kártyát. Ez a bővülés több mint kétszerese a tavaly év elején mért értéknek. Az elmúlt hat évben összesen 315 milliárd forintot költöttek a kártyabirtokosok a belföldi szállás- és vendéglátóhelyeken.
Munkáltatói oldalon szintén hasonlóan nagy érdeklődés tapasztalható az OTP SZÉP kártyák iránt. Az idei év első felében 1100 új vállalat, vállalkozás tette elérhetővé dolgozói számára a legnépszerűbb elektronikus cafeteriajuttatást. Ez jelentős emelkedés a 2016. júniusi 660-hoz képest. Az új csatlakozókkal együtt összesen több mint 19 400 munkáltatónál érhető el az OTP Csoport által kibocsátott kártya. Az elmúlt hat évben több mint 358 milliárd forintot töltöttek fel a munkáltatók a kártyákra.
„Hatalmas élmény volt számunkra, hogy az első OTP SZÉP kártya átadása óta eltelt hat évben a szemünk előtt nőtte ki magát a juttatás Magyarország egyik legnépszerűbb és legmeghatározóbb cafeteriamegoldásává. Büszkék vagyunk arra, hogy több mint 1,2 millió kártyabirtokosnak és családjaiknak járulhattunk hozzá a belföldi pihenéséhez, szórakozásához. A kártyabirtokosok az ország több mint 30 000 elfogadóhelyén használhatják fel a plasztikokon felhalmozott juttatásaikat, a wellness szállodáktól kezdve a tóparti büfékig” – összegezte az elmúlt éveket Vargáné Jandrasits Ildikó, az OTP Bank Cafeteria üzletágvezetője.